پاسخ رستمی کیا به اظهارات یاری
چندی پیش یاری مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر اظهاراتی مبنی بر اینکه شرکتی که قرار بود در این مجموعه سرمایه‌گذاری کند، نتوانست تضمین‌های مالی لازم را فراهم کند و ما به دنبال سرمایه‌گذار جدید هستیم در رسانه‌ها منتشر شد و بر همین اساس رستمی کیا مدیرعامل شرکت دیاکو کیا سازه به سخنان وی چنین پاسخ داد.
کد خبر: ۴۱۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 02 May 2017
چندی پیش یاری مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر اظهاراتی مبنی بر اینکه شرکتی که قرار بود در این مجموعه سرمایه‌گذاری کند، نتوانست تضمین‌های مالی لازم را فراهم کند و ما به دنبال سرمایه‌گذار جدید هستیم در رسانه‌ها منتشر شد و بر همین اساس رستمی کیا مدیرعامل شرکت دیاکو کیا سازه به سخنان وی چنین پاسخ داد.

به گزارش تابناک همدان رستمی کیا دراین جوابیه نوشت؛ در ابتدا لازم به ذکر است که بنده بومی منطقه هستم و همه بر این‌جانب شناخت کامل دارند و از اول با مردم بوده‌ام هستم و خواهم بود. 

متأسفانه یاری مدیر غار که خود را یکی از مدیران استانی می‌داند اظهاراتی در مصاحبه با خبرگزاری‌های فارس و تابناک داشته‌اند که تماماً ناآگاهانه و از روی  بی‌تدبیری و در حد و جایگاه خودبیان کرده است و پاسخ شما را مطابق باقانون حاکم برجامعه و قوانین سرمایه‌گذاری کشوری و مطابق با تفاهمات و توافقات صورت گرفته فی‌مابین به شرح ذیل به عموم مردم می‌رساند.

اولاً در کشور ما در تمامی ادوار این دولت است که تضمین بخش خصوصی را عهده‌دار است چراکه بخش خصوصی ثابت کرد با توان و افکار مدیریتی واجرایی مدون توانسته است در عرصه‌های مختلف اقتصادی واشتغال‌زایی وتولید و کارآفرینی در توسعه همه‌جانبه کشورها نقش‌آفرینی کند والبته در بسی مواقع برخورد ناصحیح و غیرقانونی و غیراخلاقی برخی مدیران با بخش خصوصی و کارآفرینان مانع از توسعه بخش خصوصی شده‌اند.

این‌گونه افراد با داشتن فکری  محدود و ذهنی مخروب و بسته در نظر دارند پیشرفت و توسعه را همچنان بسته نگاره دارند که البته در مواقعی هم شاید با برخی از فعالان نتیجه هم گرفته‌اند و باعث پس رفت منطقه نیز شده‌اند.

 اما باید این نکته را متذکر شویم که در قبال فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان هیچ‌گاه حرفی برای گفتن نداشته و نداراد چراکه کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی با اندیشه‌های مثبت و تفکرات خلاقانه خود راه‌های سخت و دشواری  را پیموده‌اند که هیچ رئیسی نداشته و این موضوع را با عملگرایی و تحقق اهداف والای خود اثبات کرده‌اند پس هیچ‌گاه به تفکرات واهی و ذهن‌های مخرب ومحدود بهایی نداده وهمچنان اهداف خود را بدون هیچ ابایی ادامه می‌دهند. 

یکی ازدلایل محکم آن‌هم داشتن برنامه‌ای مدون اقتصادی،نیازسنجی،امکان‌سنجی، نظرسنجی والبته برنامه‌ریزی زمانی وغیره است پس بدون برنامه هیچ کاری راشروع نمی‌کند. 

پروژه گردشگری علی‌صدر و پروژه‌های دیگر در استان همدان نیز یکی از برنامه‌های اجرایی بلندمدت این شرکت بوده که قطعاً تمام زوایای مرحله‌ای آنها بررسی شده و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال ورود کرده و همچنین با پذیرفتن اولیه آغوش باز از مدیران ارشد استان در تیرماه ۹۳ مذاکرات خود را با مدیران دسته سومی آغاز کرده و پس از بررسی اساس‌نامه و احراز صلاحیت مدیران مربوطه تفاهماتی را امضا کردیم.

با درنظر گرفتن جمیع جهات و اکنون‌که در آستانه انتخابات  ریاست جمهوری هستیم  با سفر ریاست محترم جمهوری به استان همدان امید است در تحقق مصوبات دولت نسبت به تشویق و حمایت از بخش خصوصی وکارآفرینان برای یک بار هم که شده دراستان همدان این امر به‌راستی به واقعیت بپیوندد و ما شاهد آن باشیم که حداقل ریاست محترم جمهوری بتوانند به شعارهای بی‌نتیجه دراستان پایان دهد ومردم خود شاهدعملکرد خلاف نظر مثبت رئیس‌جمهور که حمایت ازبخش خصوصی است که باعث شده اذهان عمومی نسبت به‌تمامی مسئولین اجرایی بدبین باشند این اقدام مستحق اهداف والای مقامات ارشد کشوری نیست.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار