طه محمدی با تأکید بر اینکه در حال حاضر حدود ۲۰ میلیارد دلار محصولات خارجی وارد کشور می‌شود، گفت: این موضوع موجب تعطیلی برخی شغل‌ها همچون خیاطی، کفاشی، ریسندگی و بافندگی شده است.
کد خبر: ۴۱۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 28 April 2017
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه بعضی‌ها اذعان می‌کنند بیکاری هست، گفت: معتقدم کار هست اما کارگر نیست چرا که اکثر ایرانی‌ها می‌خواهند شغلی داشته باشند که دست به سیاه و سفید نزنند و در مقابل حقوق کلان دریافت کنند.

به گزارش ایسنا،آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در دیدار با کارگران استان همدانف با بیان اینکه موضوع کار و کارگر در کشور بسیار قابل توجه است، اظهار کرد: از نظر دین اسلام نیز این موضوع دارای اهمیت است اما متأسفانه بسیاری از افراد به علت داشتن مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس دست به هر کاری نزده و فقط می‌خواهند پشت میزنشین شوند.

وی با اشاره به اینکه اکثر افراد می‌خواهند کار نکنند اما حقوق‌بگیر باشند، عنوان کرد: انسان به وسیله کار به نشاط می‌رسد به طوریکه افرادی که اهل کار و تلاش نیستند، افسرده و پریشان بوده و هرگز نشاط ندارند.

طه‌محمدی با تأکید بر اینکه در حال حاضر حدود ۲۰ میلیارد دلار محصولات خارجی وارد کشور می‌شود،گفت: این موضوع موجب تعطیلی برخی شغل‌ها همچون خیاطی، کفاشی، ریسندگی و بافندگی شده است.

وی با تأکید بر اینکه افراد باید از دست رنج خود مخارجشان را تأمین کنند، بیان کرد: آنهایی که صادقانه کار کرده و مخارج خانواده خود را تأمین می‌کنند مانند آن شهیدی هستند که در خط مقدم جبهه است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: امنیت شغلی، بیمه و زمینه ارائه آموزش برای قشر کارگری باید فراهم شود و کارگران در کنار شغل، به تحصیل خود نیز برسند چرا که یک کارگر نباید تا آخر عمر کارگر بماند.

وی با اشاره به اینکه در عالم کارگری باید کمیت و کیفیت را مبنا قرار داد، اعلام کرد: باید متناسب با این موارد حقوق برای شغل‌ها تعیین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار