نیکبخت از بزرگداشت آیت‌الله نوری همدانی خبر داد و تصریح کرد: بزرگداشت این عالم یکی از برنامه‌های مهمی است که اداره فرهنگ و ارشاد باید در راستای هرچه بهتر برگزار شدن آن قدم بردارد.
کد خبر: ۴۱۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 28 April 2017
استاندار همدان از بزرگداشت آيت‌الله نوری همدانی خبر داد و تصريح کرد: بزرگداشت این عالم یکی از برنامه‌های مهمی است که اداره فرهنگ و ارشاد باید در راستای هرچه بهتر برگزار شدن آن قدم بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدناصر نیکبخت امشب در مراسم سومین اردیبهشت نکوداشت مفاخر استان همدان ایت الله احمدی را بزرگ‌مردی از عرصه علم و دانش دانست و اظهار کرد: استان همدان دارای بزرگانی است که نه تنها در کشور بلکه در عرصه جهان نام‌آورند و این یک افتخار برای استان است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله احمدی یک افتخار برای همدان، کشور و جهان اسلام است، ادامه داد: تاکنون 40 جلد از دانشنامه 120 جلدی مفاخر استان همدان به چاپ رسیده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه هر ساله از یکی از بزرگان استان را معرفی و مراسمی برای نکوداشت آنها برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در مراسم میرسیدعلی همدانی از بیانات آیت‌الله احمدی به خوبی استفاده کردیم و اکنون نوبت به بزرگداشت این عالم رسیده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به نام سیدجمال‌الدین اسدابادی و امسال نیز به نام شاعر فرزانه باباطاهر مزین شده است، گفت: همدان تاریخ بلند و پیشینه بزرگی دارد به گونه‌ای که نمونه آن را در هیچ جا ندیده‌ام.

نیکبخت از بزرگداشت آیت‌الله نوری همدانی خبر داد و تصریح کرد: بزرگداشت این عالم یکی از برنامه‌های مهمی است که اداره فرهنگ و ارشاد باید در راستای هرچه بهتر برگزار شدن آن قدم بردارد.

وی همچنین از بزرگداشت ‌آیت‌الله محمدی خبر داد و افزود: پیشینه تاریخی استان همدان وظایف ما را سنگین کرده و مراسم نکوداشت‌ها باید در شان این بزرگان برگزار شود.

استاندار همدان با بیان اینکه آیت‌الله احمدی به ما سخت کار کردن را آموخت، افزود: بزرگان و عالمانی مانند آیت‌الله احمدی پایان ناپذیرند و جوانان باید از این عالمان نهایت بهره را ببرند.

وی با تاکید بر ادامه مراسم بزرگداشت مفاخر استان همدان، خاطرنشان کرد: تعداد مراسم نکوداشت‌ها باید افزایش پیدا کند چراکه زندگی نامه عالمان نقش مهمی در زندگی نسل جوان دارد.

نیکبخت با اشاره به پایداری و و ادامه مراسم اردیبهشت مفاخر استان همدان، یاد آور شد: مردم ملایر معرف فرهنگ و فرهنگ‌پروری در استان هستند.

در پایان این مراسم معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان پیام وزیر از آیت‌الله احمد احمدی، عالم و دانشمند اهل شهرستان ملایر تجلیل و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار