رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان از شناسایی ۳۸ مورد تخلفات مواد غذایی طی سال گذشته در کبودرآهنگ خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از ۴ هزار مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان کبودرآهنگ انجام و ۱۰ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی نیز کشف و معدوم‌سازی شد.
کد خبر: ۴۱۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱ 25 April 2017
رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان از معدوم‌سازى بيش از چهار تن مواد غذايى فاقد تاريخ و مشخصات بهداشتى در شهرستان رزن خبر داد.

به گزارش فارس؛ حسینعلی نوروزی با اشاره به جمع‌آوری و ضبط مواد غذایی غیر قابل مصرف در حین بازرسی‌های بهداشتی در سطح استان ، اظهار کرد:‌ بیش از چهار تن مواد غذایى فاقد تاریخ مصرف و مشخصات بهداشتى با اجرای برنامه «سلامت نوروزی» و پس از آن توسط کارشناسان بهداشت محیط در شهرستان رزن کشف شد.

وی با بیان اینکه 8 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز در هفته سلامت توسط شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ امحا شد، گفت: این مقدار مواد غذایی فاسد در 6 ماهه دوم سال گذشته توسط واحد بهداشت محیط و حرفه‌‌ای مرکز بهداشت شهرستان کبودراهنگ از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی جمع‌آوری شده بود.

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان از شناسایی 38 مورد تخلفات  مواد غذایی طی سال گذشته در کبودراهنگ خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از 4 هزار مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان کبودراهنگ انجام و 10 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی نیز کشف و معدوم‌سازی شد.

وی با اشاره به لزوم نظارت‌های بیشتر و بازرسی‌های تخصصی بر تولید و توزیع مواد غذایی در استان، همکاری دستگاه‎های مرتبط با حوزه سلامت را در این زمینه مهم دانست و خواستار توجه به این موضوع شد.

نوروزی با بیان اینکه امسال نیز برنامه برخورد با متخلفان را جدی پیگیری خواهیم کرد و واحدهای متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، گفت:‌ مردم در صورت هرگونه تخلف موارد را با ما در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار