فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه روستاهایی مانند جیجانکوه، اشترمل و سید شهاب با توجه به برخورداری از کارگاه‌های متعدد و فعال تولید مبل در حقیقت به‌عنوان کارگاه‌های اشتغال‌زایی و مجموعه‌های تولیدی مدنظر قرار می‌گیرند اظهار داشت: بهره‌وری حداکثری از ظرفیت تولید صنعت مبل و منبت یکی از اولویت‌های راهبردی در شهرستان تویسرکان برای گسترش اشتغال‌زایی و تولید صنایع‌دستی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۴۱۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 20 April 2017
فرماندار تویسرکان گفت: تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار سرمایه‌گذاران مبل و منبت تویسرکان قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم؛ حبیب مومیوند در جمع مردم روستای جیجانکوه اظهار داشت: روستاهای دهستان سید شهاب شامل روستاهای سید شهاب، اشترمل، جیجانکوه، سنگ سفید، دولایی و بادامک برای تامین آب آشامیدنی با مشکلات متعددی روبه رو هستند که راهکار ریشه‌ای حل آنها، انتقال آب از سد سرابی به آنهاست.

وی بیان کرد: برای انتقال 750 هزار متر مکعب از آب سد سرابی به روستاهای دهستان سید شهاب، حدود  هفت و نیم کیلومتر لوله انتقال آب خریداری شده و این طرح نیمه اول اردیبهشت ماه امسال مراحل اجرایی خود را آغاز می‌کند.

مومیوند تاکید کرد: این طرح یکی از طرح های اثرگذار در حوزه تامین آب آشامیدنی مناطق مختلف شهرستان تویسرکان است که مشکلات این بخش در روستاهای مورد نظر را به صورت ریشه‌ای برطرف می‌کند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه روستاهایی مانند جیجانکوه، اشترمل و سید شهاب با توجه به برخورداری از کارگاه‌های متعدد و فعال تولید مبل در حقیقت به عنوان کارگاه های اشتغال‌زایی و مجموعه‌های تولیدی مدنظر قرار می‌گیرند اظهار داشت: بهره‌وری حداکثری از ظرفیت تولید صنعت مبل و منبت یکی از اولویت‌های راهبردی در شهرستان تویسرکان برای گسترش اشتغالزایی و تولید صنایع دستی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: شهرستان تویسرکان با برخورداری از چهار هزار و 747 کارگاه صنایع مبل و منبت و بیش از 7 هزار و 600  شاغل در این بخش قطب تولید مبل و منبت در کشور است و هیچ شهرستانی در استان همدان به این اندازه در این بخش ظرفیت ندارد.

مومیوند ابراز کرد: مدیریت شهرستان تویسرکان با تمام توان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینه ایجاد و توسعه نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های دائمی صنایع مبل و منبت حمایت کرده و زمین و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی بر لزوم تقویت اتحادیه تعاونی‌های مبل و منبت در شهرستان تویسرکان تاکید کرد و افزود: تا اتحادیه این بخش فعال نباشد، زمینه برای فعالیت اثر گذار بخش خصوصی فراهم نمی‌شود.

مومیوند تاکید کرد: بررسی و حل مشکلات روستاهای جیجانکوه و اشترمل مانند معضلات حوزه آب آشامیدنی، برق، گاز، بهسازی روستاها و فضاهای آموزشی در دستور کار قرار دارد.

وی روستائیان را سرمایه‌های بی‌نظیر نظام اسلامی دانست و افزود: روستائیان نیز باید همگام باید همه مردم ایران زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در دو انتخابات پیش روی شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم فرماندار تویسرکان امروز به همراه تنی چند از مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از روستاهای جیجانکوه و اشترمل دیدن کرد و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار