رئیس دانشگاه صنعتی همدان عنوان کرد: نشست با رؤسای دانشگاه‌های استان و جلسه با هیئت‌رئیسه دانشگاه بوعلی سینا برنامه بعدی وزیر علوم و هیئت همراه وی در این سفر است.
کد خبر: ۴۱۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 19 April 2017
رئیس دانشگاه صنعتی همدان از سفر یک‌روزه وزیر علوم تحقیقات و فناوری به همدان خبر داد و گفت: دکتر فرهادی روز شنبه دوم اردیبهشت ماه امسال در همدان حضور می‌یابد.

به گزارش تسنیم، محمود نیلی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین برنامه حضور دکتر محمد فرهادی به استان همدان ادای احترام به مقام شهدای گرانقدر دانشگاه بوعلی سینا همدان است.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان عنوان کرد: نشست با رؤسای دانشگاه‌های استان و جلسه با هیئت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا برنامه بعدی وزیر علوم و هیئت همراه وی در این سفر است.

نیلی بیان کرد: وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ادامه بازدید خود ساعت بعد از ظهر وارد دانشگاه صنعتی همدان می‌شود و در نخستین برنامه خود در دانشگاه نشستی با اعضای هیئت رئیسه دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان اظهار داشت: فرهادی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری از پروژه‌های عمرانی و آموزشی دانشگاه بازدید می‌کند، ضمن اینکه سفر به اسدآباد و بازدید از دانشگاه سید جمال، پایان بخش سفر وزیر علوم تحقیقات و فناوری به همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار