منعم با اشاره مشکلات مالی در سال ۹۵ افزود: علا رغم مشکلات مالی فراوان توانستیم باهمت هیئت‌های ورزشی در شاخص‌های مختلف ورزشی عناوین برتر را کسب کنیم و در مسابقات کشوری، جهانی و بین‌المللی صاحب‌مقام ارزشمندی شدیم.
کد خبر: ۴۱۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 19 April 2017
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال اعتبارات حوزه ورزش و جوانان استان همدان ۲ برابر خواهد شد.

به گزارش مهر، رسول منعم در نخستین جلسه هیئت های ورزشی استان همدان بابیان اینکه خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از سال گذشته و با ابلاغ آئین نامه های اجرایی شدن برخی مواد قانونی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی گامهای موثری برداشته است، گفت: با واگذاری ۴ پروژه نیمه تمام به خیرین و علاقه مندان و تکمیل آنها با استفاده از این ظرفیت گامهای موثری در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه های دولت برداشته شده است.

وی همچنین اجرای ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در سال ۹۵ و تامین بخش هایی از هزینه های هیئت ها از طریق واگذاری یکساله اماکن ورزشی به بخش خصوصی را گام مهم دیگری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

منعم گفت: هر چند این ماده قانونی همواره مورد انتقاد اهالی جامعه ورزش است اما باید بپذیریم عمل به آن یک تکلیف قانونی و گام مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین هزینه های ورزش است ضمن آنکه سعی شده بیشتر اماکن را در اختیار هیئت های ورزشی قرار دهیم.

وی در ادامه با تقدیر از هیئت های ورزشی در اجرای جشنواره استعدادیابی گفت: جشنواره استعداد یابی باعث موجی از شور و نشاط در بین خانواده ها و نوجوانان شد و سعی داریم امسال هیئت های بیشتری را به جشنواره معرفی کنیم.

منعم با اشاره مشکلات مالی در سال ۹۵ افزود: علارغم مشکلات مالی فراوان توانستیم با همت هیئت های ورزشی در شاخص های مختلف ورزشی عناوین برتر را کسب کنیم و در مسابقات کشوری، جهانی و بین المللی صاحب مقام های ارزشمندی شدیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: در برنامه هایی که برای ورزش قهرمانی و همگانی طراحی شده بود و همچنین میزبانی مسابقات ملی و بین المللی به موفقیت های خوبی رسیدیم و جلوتر از آنچه که سال گذشته برای آن برنامه ریزی کرده بودیم، حرکت کردیم.

وی در ادامه با اشاره به تصویب بودجه و اعتبار مطلوب سال ۹۶ ورزش کشور گفت: با تلاش دولت و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امسال بودجه خوبی به ورزش استان ها اختصاص یافته که امیدواریم با تلاش هیئت های ورزشی شاهد رشد و شکوفایی ورزش استان در سال جدید باشیم.

منعم عنوان کرد: این اتفاق خوب در قالب برنامه ششم باید با تحول مدیریتی همراه باشد چرا که تحول در توسعه، ابتدا در تحول مدیریتی و منابع انسانی رخ خواهد داد بنابر این روسای هیئت ها باید نظارت قوی داشته باشند و به خوبی اولویت ها را مشخص کنند تا این مصوبه در عرصه اجرا منجر به اتفاقات موثری در ورزش استان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال اعتبارات حوزه ورزش و جوانان استان همدان ۲ برابر خواهد شد.

وی سرانه فضاهای ورزشی را نیز مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مشکلی از نظر کمبود فضای ورزشی نداریم و دستگاه های مختلف دولتی و حتی بخش خصوصی فضاهای ورزشی خوبی را در سالهای اخیر احداث کرده اند و مدیریت این اماکن مهمترین عامل در پیشبرد اهداف ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نقش شهرستانها و هیئت های ورزشی در توسعه و پیشرفت ورزش استان همدان را بسیار مهم برشمرد و با تاکید بر نظارت و ارزیابی مستمر آنها به منظور بهبود در تسریع امور، اظهار داشت: هیئت ها و شهرستانها از ارکان اصلی ورزش استان هستند و اگر عملکرد خوبی داشته باشند و با برنامه و دقت نظر حرکت کنند حال ورزش استان نیز خوب خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار