یوسف سعیدی از آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان بهار خبر داد و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته کلنگ زنی این پروژه در زمینی به مساحت ۱٬۲۰۰ مترمربع در ۳ طبقه از محل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهار در ماه آینده آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 19 April 2017
فرماندار بهار گفت: طی یک‌سال گذشته ۱۳ پروژه آموزشی با اعتباری افزون بر ۷.۵ میلیارد تومان در شهرستان بهار افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مرادی پناه در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: سیاست اصلی دولت تدبیر و امید کیفیت بخشی آموزشی است که همه باید دست به دست هم دهیم تا این مهم در شهرستان تحقق یابد کمااینکه کسب رتبه های برتر در زمینه های گوناگون نشان از بالا رفتن کیفیت آموزشی است.

مرادی پناه عنوان کرد: دولت تدبیر و امید منشا خدمات گسترده ای در تمام زمینه ها بوده و ما باید در مجامع گوناگون این توفیقات را برای مردم بازگو کنیم.

وی گفت: خروجی کار در آموزش و پرورش بحث کنکور است و شهرستان بهار در این زمینه به خوبی درخشیده بطوری که از رتبه ۱۴ کنکور سال ۹۲ به رتبه ۶ در سال ۹۵ رسیده ایم.

فرماندار بهار گفت: آموزش و پرورش شهرستان بهار در تمامی شاخص ها رشد چشمگیری داشته که این مهم مدیون خرد جمعی در این مدیریت است.

وی گفت: ۱۳ پروژه آموزشی و پرورشی با اعتباری افزون بر ۷ و نیم میلیارد تومان در شهرستان بهار در طول یکسال گذشته افتتاح شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز گفت: سیاست دولت تدبیر و امید کیفیت بخشی آموزشی است که در شهرستان بهار این مهم محقق شده و کسب رتبه های برتر در زمینه های گوناگون نشان از کار و تلاش همکاران است.

یوسف سعیدی از آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار خبر داد و افزود: با رایزنی های صورت گرفته کلنگ زنی این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در ۳ طبقه از محل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بهار در ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه خیری مرحوم علیگلی در شهر بهار، ایجاد فضای جدید در شهرک فرهنگیان، ساخت مدرسه ۳ کلاسه روستای زاغه، صدر صالح آباد و تکمیل پروژه حضرت فاطمه (س) روستای پرلوک از دیگر اقداماتی است که در دستور کار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار