محمدیاری اظهار داشت: طی دعوت از شکات پرونده‌ها ۷۵ میلیارد و ۲۹ میلیون و ۵۵ هزار ریال در شورای حل اختلاف شعبه ۱۵۷ ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده است.
کد خبر: ۴۱۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 19 April 2017
مدیرکل زندان‌های همدان گفت: طی سال گذشته ۲۶۸ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های همدان آزاد شدند.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان، حسن محمدیاری با اشاره به آزادی ۲۶۸ زندانی جرایم غیر عمد و واجد شرایط به کمک ستاد دیه استان همدان طی سال گذشته، اظهار داشت: میزان بدهی ۲۶۸ زندانی آزاد شده ۲۰۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون و ۶۸ هزار ریال است.

وی با بیان اینکه از تعداد کل مددجویان آزاد شده ۸ نفر زن و ۲۶۰ نفر مرد است، گفت: ۳۲ نفر محکومین دیات،   ۱۹۲ نفر محکومیت مالی و ۴۴ نفر محکومیت‌های مهریه و نفقه بوده که با مساعدت ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان همدان ادامه داد: طی ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های به عمل آمده مبلغ ۱۷ میلیارد و ۸۵۲ میلیون و ۱۰۱ هزار از طریق شرکت های بیمه پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: همچنین با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارت‌های بدنی و اخذ مبلغ ۳۲ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۴۰۲ هزار ریال، تعدادی از مددجویان از این طریق آزاد شده‌اند و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۸۲۲ میلیون و ۴۱۳  هزار ریال به صورت اعسار به تقسیط تامین و پذیرفته شده است.

محمدیاری اظهار داشت: طی دعوت از شکات پرونده‌ها ۷۵ میلیارد و ۲۹ میلیون و ۵۵ هزار ریال در شورای حل اختلاف شعبه ۱۵۷ ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده است.

وی ادامه داد: تعدادی از مددجویان با پرداخت مبلغ ۲۸ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۸۵۳ ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده و همچنین مبلغی بالغ بر۲۰ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال وام بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان در پایان سخنان خود یادآور شد: در این میان خود مددجویان نیز مبلغ ۸ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۲۴۲ هزار ریال همیاری داشته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار