معاون خدمات شهری شهردار همدان بیان کرد: با توجه به اینکه همدان دارای قنات‌های زیادی است، ممکن است شاهد همچنین مسائلی در نقاطی که قنات در آن وجود دارد، باشیم که شهروندان در صورت وقوع چنین مواردی با تلفن ۱۳۷ به شهرداری اطلاع دهند.
کد خبر: ۴۱۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 19 April 2017
معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: با توجه به اینکه امسال بارندگی‌های زیادی را در همدان شاهد بودیم، قنات‌های زیرزمینی پرآب شده و جریان یافتن آب در این قنات‌ها، منجر به فرونشست شده است که کار بازسازی آن در حال انجام است.

به گزارش فارس،قسمتی از خیابان شهدای همدان نشست کرد و بر اثر این اتفاق فروچاله‌ای در این خیابان ایجاد شد که خوشبختانه اتفاق ناگواری را به دنبال نداشت.

مجید درویشی در همین ارتباط امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه در فرونشست رخ داده خیابان شهدای همدان خوشبختانه اتفاق ناگواری در پی نداشت، اظهار کرد: این فرونشست هم اکنون در حال اجرای عملیات برای پوشش و بازسازی است.

وی به چرایی این مسئله اشاره کرد و گفت: در زیر خیابان شهدا قناتی وجود دارد که احتمالاً در سال‌های قبل به علت بی‌آبی خشک شده و امسال به علت بارندگی‌های زیادی که شاهد بودیم پرآب شده و جریان یافتن آب در این قنات‌ها، منجر به فرونشست شده است.

معاون خدمات شهری شهردار همدان بیان کرد: با توجه به اینکه همدان دارای قنات‌های زیادی است، ممکن است شاهد همچنین مسائلی در نقاطی که قنات در آن وجود دارد، باشیم که شهروندان در صورت وقوع چنین مواردی با تلفن 137 به شهرداری اطلاع دهند.

وی در خصوص آب پرفشاری که از قنات یافت شده در نشست خیابان شهدا یافت شده، اضافه کرد: در حال حاضر نیروهای مستقر در محل به دنبال راهکاری برای هدایت آب از این قنات به قنات‌های مجاور هستند و سپس این فرونشست نیز ترمیم شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیروهای اجرایی در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند، تصریح کرد: در پروژه‌های اجرایی نمی‌توان زمان دقیقی برای اتمام کار داد و همچنان عملیات اجرایی آن ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار