مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهرک مدنی، نجات افراد محبوس شده در یک منزل در باغ حکمتی و نجات حیوانات در خیابان طالقانی نیز در عملیات امداد و نجات انجام شد.
کد خبر: ۴۱۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 19 April 2017
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 323 تماس شهروندان همدانی طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 ثبت شده است.

به گزار فارس؛ محمدرضا بیاناتی بابیان اینکه طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات، آتش‌نشانان همدان طی 24ساعت گذشته پنج عملیات را به سرانجام رساندند، اظهار کرد: عملیات‌های انجام شده شامل دو عملیات اطفاء حریق و سه عملیات امداد و نجات بود.

وی در تشریح عملیات‌های اطفاء حریق انجام شده گفت: حریق ترانس برق در هنرستان و حریق ضایعات در پل هوایی منجر به انجام عملیات‌های اطفاء حریق در این بازه زمانی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهرک مدنی، نجات افراد محبوس شده در یک منزل در باغ حکمتی و نجات حیوانات در خیابان طالقانی نیز در عملیات‌های امداد و نجات انجام شد.

وی به برقراری 323 تماس توسط شهروندان با سامانه 125 اشاره کرد و افزود: از تماس‌های برقرار شده 15 تماس ثبت شده در سامانه به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه 50 تماس ثبت شده در سامانه نیز طی این مدت اشتباه بوده است، تصریح کرد: متأسفانه 253 مورد از تماس‌های برقرار شده نیز ایجاد مزاحمت بوده است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار