ماجرا از زمانی آغاز شد که بهرام نیا گفت مردم برای حل مشکلات شهرستان گروه‌گروه به من مراجعه کرده و از وضعیت کنونی شهرستان گله‌مند هستند و من نیز چه در مجلس و چه در استان این مشکلات را بازگو می‌کنم و برای رفع این مشکلات قدم برمی‌دارم و تا هنگامی‌که مردم به خواسته‌هایشان برسند من پیگیر خواهم بود.
کد خبر: ۴۱۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 19 April 2017
جمعه گذشته  نماز جمعه نهاوند با سخنرانی حسن بهرام نیا نماینده این شهرستان با بیان مشکلات شهرکه حرف‌هایی از دل مردم است باعث واکنش بعضی‌ ازمسئولین در این خصوص شد. 

به گزارش تابناک همدان از نهاوند؛ حسن بهرام نیا درنماز جمعه ی نهاوندگفت: یکی از این مشکلات بلاتکلیفی پایانه مسافربری قدیم و جدید است، رانندگان خواستار استقرار خود در پایانه قدیم هستند و از حضور در پایانه نیمه تعطیل جدیدکه هزینه چندمیلیاردی برای آن صورت گرفته و بیشتر ظرفیت آن بلاتکلیف است؛ به همین دلیل شرایط نامناسب آن رانندگان تمایل بیشتری برای استفاده از پایانه قدیم دارند.

بهرام نیا افزود: با حضور مسئولین قرار شده این موضوع بررسی شود و شهرداری موظف است که نسبت با تأمین فضای پایانه اقدام کند اما شهردار دراین ‌باره می گوید؛ نامه‌ای به شورای شهر نوشته تا برای حل این مشکل اقدام شود که هنوز اقدامی از سوی شورا صورت نگرفته.

بهرام نیاخطاب به شورا گفت: باگذشت ۲ ماه چرا شورا تصمیمی نمی‌گیرد؟ مگر اعضای شورا با رأی همین مردم وارد شورا نشده‌اند و از هزینه این مردم حق الجلسه نمی‌گیرند که در قبال مسائل و مشکلات مردم پاسخ گو باشند.

حسن بهرام نیا دیگر خواسته مردم را تخفیف عوارض دانست که معمولاً در پایان سال اعمال می‌شود که امسال برای مردم اجرای نشد.

این حاشیه ها زمانی باعث واکنش‌ها در نماز جمعه شد که نمایند مردم نهاوند گفت: برای پرداخت حق الجلسه اعضاشورا شهرداری مجبور شده وام بگیرد تا پول اعضای را پرداخت کند.

این موضوع باعث واکنش دو تن از اعضای شورای شهر شد و حاشیه‌هایی پیرامون آن شکل گرفت.
مطلب اساسی اینجاست که حق الجلسه شورا یک حق قانونی و تأیید  شده است که باید از منابع شهرداری پرداخت شود.

یوسفیان شهردار نهاوند در این خصوص می‌گوید: حق الزحمات جلسات شورا از محل درآمد و شهرداری، کمک‌های دولتی و منابع داخلی بوده و وامی خارج از منابع دریافت نشده است.

اعضا شورای شهرهم از این موضوع ناراحت شده‌اند و می‌گویند در آستانه انتخابات طرح این موضوع جالب نیست . حال باید منتظر شد و دید که چ اتفاقی در روزهای آینده رخ خواهد داد.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
آدم تعجب میکنه واقعا
نماینده شهر باید عامل ثبات و آرامش شهر باشه نه باعث تفرقه
لطمه این کارا رو مردم میخورن
به واسطه ی مشکل شخصی با مالک ترمینال ، خدارو خوش نمیاد هم مسافرا هم راننده ها سرگردان بشن.
شانتاژ کردن کار درستی نیست
سیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
متاسفانه این فرد گزینه مناسبی برای نمایندگی نبود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار