رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان تأکید کرد: در حال حاضر در ۲۲ روستا بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به‌صورت تعهدی کار انجام‌شده است.
کد خبر: ۴۰۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 17 April 2017
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه برای بهسازی روستاهای شهرستان در طول برنامه ششم ۴۰ میلیارد تومان نیاز است گفت: در ۲ سال اخیر در روستاهای شهرستان بیش از ۱۳ میلیارد ریال کار عمرانی انجام شده است.

به گزارش تسنیم؛ روح‌الله بهرامی با قدردانی از مسئولان استانی و شهرستانی در مورد دغدغه ایشان برای بهسازی روستاها اظهار داشت: از ابتدای سال 95 عملیات اجرای آسفالت در 10 روستا انجام شد و همچنین آسفالت 12 روستا نیز از محل قیر اعتباری با هزینه‌ای معادل یک میلیارد تومان انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه عملیات بهسازی در فازهای مختلف در 50 روستای شهرستان انجام شده است، گفت: در 34 روستا حداقل فاز یک عملیات بهسازی به پایان رسیده است.

بهرامی کل اعتبار هزینه شده برای بهسازی روستاها تاکنون را 10میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 16 پروژه از 50 پروژه نیز نیازمند تأمین اعتبار برای کارهای نهایی است.

وی با تأکید بر اینکه از این 50 روستا 17روستا از سال 94 آغاز شده است، به تخریب و آواربرداری و همزمان اجرای جدول‎‌گذاری در 10 روستا در سال 95 خبر داد و افزود: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستاها و بهسازی معابر روستایی داشته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان تأکید کرد: در حال حاضر در 22 روستا بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان به صورت تعهدی کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه با برآوردهای انجام شده، برای اجرای طرح هادی روستاهای بالای 20خانوار شهرستان در طول برنامه ششم بالغ بر 40 میلیارد تومان اعتبار لازم است، گفت: در شهرستان تویسرکان در سال های 94 و 95 به صورت جهادی کار انجام شده است و 2اکیپ اجرایی در سطح شهرستان داشتیم به طوری که از ابتدای طرح بهسازی روستا تا پایان سال 93 تنها 33 روستا انجام شده و در طول مدت دو سال اخیر عملیات بهسازی در 17 روستا آغاز شده است.

بهرامی با تأکید بر اینکه شاخص بهسازی شهرستان از میانگین استان هنوز فاصله دارد، گفت: باید خارج از اعتبارات عادی سهم شهرستان پیگیری شود تا بتوانیم این عقب ماندگی را جبران کنیم.

وی خواستار همکاری بیشتر اهالی روستاها و دهیاران با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد و افزود: در شهرستان برای پیشبرد اهداف و پیشرفت روستاها نیازمند مشارکت همه مردم، دهیاران و دستگاه‌های خدمات‌رسان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار