مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان بیان کرد: امسال مدارس روستایی شهرستان اسدآباد که دارای شبکه گازرسانی هستند، سیستم گرمایشی بخاری نفتی در این مدارس حذف می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 17 April 2017
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس گفت: تا پایان امسال بخاری‌های نفتی از سطح مدارس استان جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش تسنیم،فرزاد تیموری درنوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد اظهار داشت: سیستم گرمایش بخش عمده‌ای از مدارس استان همدان در سال گذشته استانداردسازی شده است و سعی داریم تا پایان سال 96 هیچ مدرسه‌ای در استان همدان با بخاری نفتی گرم نشود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مدارس دارای بخاری نفتی در استان همدان متعلق به شهرستان اسدآباد است، افزود: در سال گذشته 63 مدرسه اسدآباد با بخاری نفتی کاربراتوری گرم می‌شدند که تبدیل سیستم گرمایشی این مدارس، از نفتی کاربراتوری به گازی استاندارد در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان بیان کرد:امسال مدارس روستایی شهرستان اسدآباد که دارای شبکه گازرسانی هستند، سیستم گرمایشی بخاری نفتی در این مدارس حذف می‌شود.

وی بابیان اینکه دو هزار و400 مدرسه با تعداد 11هزار و 500 کلاس آموزشی در سطح مناطق استان فعال است، گفت: برای پاسخگویی به نیازهای مدارس علاوه بر اختصاص اعتبارات دولتی نیازمند مشارکت خیران مدرسه‌ساز در این عرصه هستیم.

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد با بیان اینکه تاکنون 18مدرسه با مشارکت خیرین دراین شهرستان ساخته شده است، اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز دراسدآبادهشت قطعه زمین به ارزش240میلیون تومان توسط خیران فعال درعرصه مدرسه‌سازی اهدا شد.

رحمان سجادی افزود: اسدآباد از لحاظ دارابودن سیستم گرمایشی بخاری نفتی کاربراتوری مدارس، رتبه نخست رادر استان همدان دارد به طوری که در حال حاضر61 مدرسه شهرستان اسدآباد دارای سیستم گرمایشی بخاری نفتی کاربراتوری است.

وی بیان کرد: 40مدرسه شهرستان اسدآباد دارای سرویس بهداشتی نامطلوب و36 آموزشگاه روستایی شهرستان نیز نیازمند بهسازی و مقاوم‌سازی هستند که برای ورود به این عرصه نیازمند مشارکت خیران هستیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد عنوان کرد: در حال حاضر شهرک‌های فرهنگیان، شهرداری و سیداحمد این شهر بدون مدرسه هستند که ایجاد فضای آموزشی جدید با کمک خیران میسر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار