معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بابیان اینکه در فرآیند ثبت‌نام نقاط شهری شهرستان همدان و ملایر مشکل وجود دارد، افزود: امیدواریم تا پایان اردیبهشت‌ماه به پوشش قریب به صد درصد برسیم.
کد خبر: ۴۰۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 17 April 2017
معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي همدان از ثبت نام 82درصدی مردم همدان در سامانه «سیب» خبر داد و گفت:‌ تا پايان سال تمام پروژه‌هاي عمراني بهداشتي در استان به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش فارس؛ جلال‌الدین امیری ازثبت نام 82درصدی مردم همدان در سامانه «سیب» خبر داد و اظهار کرد:‌ 18 تا 19 درصد جمعیت استان باقیمانده که قسمتی از آنها، جمعیت شهری را شامل می‌شوند که نیاز به همکاری در این زمینه وجود دارد.

وی با درخواست از مردم در مراجعه به نزدیک‌ترین پایگاه برای ثبت نام در سامانه سیب، گفت: در آینده اطلاعات افراد باید در سامانه سیب باشد تا بتوانند خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در فرآیند ثبت نام نقاط شهری شهرستان همدان و ملایر مشکل وجود دارد، افزود: امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه به پوشش قریب به صد درصد برسیم.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سامانه سیب توسط بهورزان بهداشت انجام می‌شود، افزود: در مناطق شهری نیز با 500 نیرویی که سال گذشته جذب کرده‌ایم کار در حال انجام است.

*پروژه‌های عمرانی بهداشت، علوم پزشکی همدان را به بزرگترین سازنده استان تبدیل کرد

امیری با بیان اینکه سال گذشته سال پرکاری در حوزه بهداشت بود و امسال نیز همینطور پیش خواهد رفت، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت، سال شکوفایی حوزه بهداشت شد که از مهمترین طرح‌ها ثبت اطلاعات خانواده در سامانه «سیب» بود و هنوز نیز در حال اجراست.

وی با اشاره به فعال شدن خدمات حوزه بهداشت در مناطق شهری، گفت:‌ بعد از سه دهه اجرای برنامه «گسترش شبکه‌ خدمات بهداشتی در روستاها» به صورت فعال با استقرار بهورزان، یک تجربه جدید‌تر و به شکل طرحی به‌روز‌تر با استقرار مراقبان سلامت در شهر اجرا می‌شود که امیدواریم شاخص‌های بهداشتی و سلامت را بهبود بخشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اجرای پروژ‌ه‌های عمرانی بهداشتی، آن را کاری بی‌نظیر دانست و افزود: بعد از 15 تا 20 سال کار عمرانی در حوزه بهداشت انجام شد و همین امر دانشگاه علوم پزشکی همدان را به بزرگترین سازنده استان تبدیل کرده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی طی ایام نوروز، خاطرنشان کرد: طی این ایام مراکز بهداشتی اغلب در حوزه درمانی فعال بود و خدمات پزشکی و واکسیناسیون ارائه می‌شد.

امیری با بیان اینکه اکیپ‌ بیماری‌ها و بهداشت محیط فعال بودند، گفت: امسال ادامه برنامه شناسایی ریزفاکتورهای بیماری‌های قلبی ـ عروقی و غیرواگیر در تمام جمعیت استان و محاسبه آنها و برنامه‌ریزی برای کاهش این ریزفاکتورها در برنامه قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال تکمیل سامانه «سیب» و پروژه‌های عمرانی را در برنامه داریم،افزود:‌ تا پایان سال تمام پروژه‌های عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه امسال سال تجهیز مراکز بهداشتی است که با این اقدام تا سال‌های دور در رابطه با تجهیزات و فضای فیزیکی خیالمان راحت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار