حسین بخشی-سرمایه گذار خیر ملایری - از ادامه‌ی روند تکمیل مصلای این شهرستان و بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه در ماه محرم سال جاری و فاز دوم آن در ماه محرم سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 17 April 2017
حسین بخشی-سرمایه گذار خیر ملایری - از ادامه‌ی روند تکمیل مصلای این شهرستان و بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه در ماه محرم سال جاری و فاز دوم آن در ماه محرم سال آینده خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، حسین بخشی-سرمایه گزار خیر پروژه‌ی ساخت مصلای حضرت ابوالفضل(ع)ملایر-در خصوص ابعاد این مکان توضیح داد: در حال حاضر مساحت مصلی برابر با چهار هزار و پانصد متر مربع است و با اضافه شدن فضاهای محوطه‌ی مصلی که شامل آرامستان به مساحت هفت هزار ودویست مترمربع  و خیابان ورودی است، درمجموع مساحت مصلی به بیست و سه هزار متر مربع خواهد رسید و این امر سبب می‌شود تا مصلای ملایر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مصلاهای غرب کشور شناخته شود.

وی در خصوص هزینه‌ها و عوامل اجرایی این پروژه ضمن توضیح در رابطه با عقد قرارداد با یکی از پیمانکاران آستان قدس رضوی و استفاده از معماری‌های استاندارد و مدرن برای اجرای طرح توسعه مصلا؛ ادامه داد: تاکنون برای ساخت مصلی بیش از بیست میلیارد ریال هزینه شده است که این هزینه‌ها از محل کمک‌های مردمی و خیرین این شهرستان بوده است. 

البته با خرید منازل مسکونی اطراف مصلی برای ادامه‌ی پروژه، این هزینه به بیش از سیصد میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

بخشی خواستار همکاری و حمایت بیشتر مسئولان این شهرستان در تسریع روند توسعه و تکمیل مصلای در حال ساخت شد و در خصوص زمان بهره‌برداری از پروژه گفت: طبق برنامه‌ی زمان‌بندی‌شده، مقررشده است تا فاز نخست این طرح تا ماه محرم سال جاری و فاز دوم آن نیز تا ماه محرم سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص مشکلات موجود بر سر راه احداث مصلی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساخت مصلی ازسال ۱۳۸۴آغازشده بود امابه دلیل مسائلی چون قرار گرفتن منازل مسکونی و آرامستان در حریم مصلی، ادامه‌ی روند تکمیل پروژه به حالت تعلیق درآمده بود.

این خیر درادامه گفت: از ابتدای کار ساخت مصلای شهرستان ملایر، اعتباری به میزان شانزده میلیارد ریال ازمحل بودجه‌ها واعتبارات دولتی شهرستان،استان وشورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه واداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ملایر و همدان و همچنین مبلغ هفت میلیارد ریال هم از طریق کمک‌های مردمی هزینه شده است.

وی ادامه داد: پس از بازدید آیه ا... محمدی از فضاهای مصلی، با توجه به اشکالاتی که در طرح‌های اولیه موجود بود، وی خواستار تجدیدنظر و اصلاح معماری و کاربری این مکان شد.

بخشی، اجر معنوی را انگیزه‌ی حضور خود در طرح توسعه و تکمیل مصلای حضرت ابوالفضل(ع) خواند ودر خصوص آغاز به‌کار رسمی عملیات توسعه و تکمیل این مصلی خبر داد: درحال حاضر دفتر مهندسی در نزدیکی مصلی راه‌اندازی شده است و پس‌ازاین مراسم، عملیات توسعه و تکمیل به‌طور رسمی آغاز خواهد شد.

وی در پایان گفت: با عنایت به حضور، تلاش و حمایت بزرگوارانی چون حضرت حجه الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری وجناب آقای رضایی-فرماندار ویژه‌ی شهرستان ملایر- خوشبختانه این امر محقق شده است.







منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لطیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
کلاه برداری بسیار بزرگی در مصلی ملایر اتفاق افتاده.
من از آقای حسین بخشی هم یک فقره چک 75 میلیون تومانی بابت خرید ورق های گنبد مصلی ملایر داشتم که برگشت خورده و ایشون گوشیشون رو خاموش کردن و معلوم نیست کجا هستن ، همچنین اکثر چک هایی که به افراد دیگه هم دادن برگشت خورده یک بار هم دستگیر و بازداشت شدن
لطفا از این موضوع گزارشی تهیه کنید تا افرادی مثل ما دیگه سرشون توسط مصلی ملایر کلاه نره
لطیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
با سلام ، خوشبختانه آقای حسین بخشی معروف به حاج حسین بخشی که با تعداد زیادی چک برگشتی ، و ندادن حساب های کسانی که توی مصلی کار کردن مخفی شده بود ، توسط نیروی انتظامی دستگیر و راهی زندان شده( زندان ملایر)
کسایی که شکایت از ایشون دارن و ایشون سرشون کلاه گذاشه می تونن برن شکایت کنن ازشون و پرونده رو روی سایر پرونده هاش بذاران
انشالله که با ایشون با شدت برخورد بشه تا دیگه زندگی عده ی زیادی از مردم رو تباه نکنه

خیلی ممنون از سایت تابناک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار