نادی با اشاره به اینکه قریب به ۲۰ هزار نفر ساعت در سال ۹۵ در استان همدان دوره‌های آموزشی برای فعالان تعاونی‌ها برگزار شد، گفت: ۵ هزارو ۱۰۰ نفر ساعت از این مدت‌زمان را اتاق تعاون برگزار کرده است.
کد خبر: ۴۰۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 16 April 2017
دبیر اتاق تعاون استان همدان از اضافه شدن ۱۱۰ تعاونی به شرکت‌های تعاونی استان همدان خبر داد و گفت: ۲ هزار شرکت تعاونی در استان همدان غیرفعال است.

به گزارش تسنیم؛ رحمان نادی اظهار داشت: 23 اتحادیه تعاونی در استان همدان به ثبت رسیده‌اند که از این تعداد 18 اتحادیه تعاونی فعال است.

وی بابیان اینکه 2 هزار شرکت تعاونی در استان همدان غیرفعال هستند، افزود: عمده‌ترین دلیل عدم فعالیت این تعاونی‌ها پشیمانی اعضای شرکت‌های تعاونی است که عدم کسب سرمایه‌ لازم، عدم موفقیت در دریافت تسهیلات، رکود و از دست دادن بازار کار از دیگر دلایل غیرفعال بودن این تعاونی‌ها است.

دبیراتاق تعاون استان همدان در رابطه با موفق‌ترین تعاونی‌های استان، بیان کرد: بیشترین موفقیت‌ها در حوزه‌ی تعاونی کشاورزان است و تعاونی صنعت نیز بعد از تعاونی کشاورزی موفقیت‌هایی دارد.

نادی با اشاره به اینکه قریب به 20 هزار نفر ساعت در سال 95 در استان همدان دوره‌های آموزشی برای فعالان تعاونی‌ها برگزار شد، گفت: 5 هزارو 100 نفر ساعت از این مدت زمان را اتاق تعاون برگزار کرده است.

وی در رابطه با عقد قرارداد با تعاونی‌های دیگر کشورها عنوان کرد: در تیرماه سال 95 هیئت تجاری به کشور عراق اعزام شد و قراردادی به میزان بیش از 30 میلیون دلار تنظیم شد که سال گذشته 38 میلیون 769 هزار دلار کالا به کشورهای عمان، ترکیه، عراق و کویت صادر شد.

نادی با بیان اینکه کالاهای تعاونی‌های استان همدان به کشورهای کویت، ترکیه، عراق و عمان صادر می‌شود، افزود: این کالاها نظیر دام زنده، دارو، مواد غذایی، ترشیجات و شوریجات، مصالح ساختمانی و غیره هستند.

دبیر اتاق تعاون استان همدان، تصریح کرد: 142 فقره کارت بازرگانی برای تعاونی‌های استان همدان صادر شده که این کارت‌ها در مدت زمان یک تا پنج سال تمدید می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار