.فرمانده سپاه ناحیه رزن از پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به جویندگان کار طی سال گذشته خبر داد و گفت: طی سال گذشته به ۳۷ کارگاه، تسهیلات اشتغال پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۴۰۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 16 April 2017
فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: طی سال گذشته بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به جویندگان کار در شهرستان رزن پرداخت شده است.

به گزارش مهر، سرهنگ ابوالفضل برات زاده در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان رزن با بیان اینکه اشتغال زایی یکی از مهمترین دغدغه های رهبر انقلاب و بسیج سازندگی است، گفت: طی سال گذشته در زمینه اشتغال زایی و پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی بیش از ۴۵ کارگاه با بیش از ۸ میلیارد ریال تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند که از این تعداد ۳۷ کارگاه موفق به اخذ تسهیلات شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی برای متقاضیانی که فاقد مدرک مهارتی بودند نیز با هماهنگی اداره جهاد کشاورزی، مرکز فنی حرفه ای و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی شهرستان نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی اقدام کرده است، افزود: در پایان هر دوره برای شرکت کنندگان گواهی مهارتی صادر می شود که در طول سه سال گذشته بیش از ۷۸۰ نفر در این دوره ها شرکت کرده اند.  

فرمانده سپاه ناحیه رزن از پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به جویندگان کار طی سال گذشته خبرداد و گفت: طی سال گذشته به ۳۷ کارگاه، تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.  

وی عنوان کرد: برای ۸۸ نفر نیز به صورت مستقیم  از طریق پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: تسهیلات در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، پرورش مرغ بومی، پرورش ماکیان، کشت محصولات گلخانه ای، کشت زعفران، صنایع دستی و خیاطی به متقاضیان پرداخت شده است.

امام جمعه شهرستان رزن نیز اقتصاد مقاومتی را یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: بسیج و سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت در جامعه اسلامی و همچنین در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان در عرصه ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی وارد میدان شده و در این ماموریت به توفیقات روزافزون دست پیدا کرده است.  

حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده برگزاری اردوهای جهادی هجرت و خدمات‌رسانی به محرومین، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج سازندگی عنوان کرد و اظهار داشت: درهمین راستا پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در کنار آموزش مهارت کار جویان در حمایت از ایجاد اشتغال نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام مولازاده عنوان کرد: با توجه به اینکه حمایت و ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی در ایجاد اشتغال پایدار بسیار موثر است راه اندازی این نوع طرح ها علاوه بر اشتغال پایدار موجب افزایش تولیدات داخلی و عدم وابستگی کشور به بیگانگان خواهد شد.  

وی کمک به دولت در اجرای طرح عظیم توسعه بخش کشاورزی، ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید و کارآفرینی، مردمی کردن اقتصاد مقاومتی، کمک به معیشت خانوارهای روستایی، افزایش سرانه تولید روستایی و ایجاد تعادل و کنترل بازار عرضه و تقاضا را از اهداف اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار