فرماندار تویسرکان تأکید کرد: افق آینده گردشگری شهرستان تویسرکان روشن است و علاوه بر توسعه مکان‌های اقامتی، زیرساخت‌های گردشگری دیگر مانند راه‌های ارتباطی تویسرکان به جوکار و تویسرکان به کنگاور نیز در حال چهار خطه شدن و سامان‌دهی است.
کد خبر: ۴۰۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 16 April 2017
فرماندار تویسرکان گفت: مکان‌های اقامتی برای اسکان گردشگران در این شهرستان افزایش می‌یابد.

به گزارش تسنیم، حبیب مومیوند در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان افزود: شهرستان تویسرکان با برخورداری از بیش از 221 مورد از جاذبه‌های متنوع گردشگری، آثار و بناهای متعدد تاریخی و آب و هوا و اقلیم دلپذیر قابلیت تبدیل شدن به یک قطب مهم گردشگری را دارد.

وی بیان کرد: حضور گردشگران در دو سال اخیر در شهرستان تویسرکان، سه تا چهار برابر شده که جذب بیش از پیش گردشگران به توسعه مکان‌های اقامتی و رفاهی و دیگر زیر ساخت‌های گردشگری نیاز دارد.

مومیوند با اشاره به برگزاری کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در بهمن ماه سال 95 در تویسرکان اظهار داشت: از 15 مصوبه این ستاد در رابطه با شهرستان تویسرکان دو مصوبه در زمینه ارائه تسهیلات به هتل فاران و مجموعه گردشگری و تفریحی گوشه پیل در حال تحقق است.

وی گفت: در نشست امروز مقرر شد اعتباری معادل شش میلیارد ریال به تکمیل هتل فاران و شش میلیارد ریال به تکمیل مجموعه تفریحی و گردشگری گوشه پیل در قالب تسهیلات پس از ارزیابی کارشناسانه بانک سپه ظرف دو هفته آینده اختصاص یابد.

فرماندار تویسرکان تأکید کرد: افق آینده گردشگری شهرستان تویسرکان روشن است و علاوه بر توسعه مکان‌های اقامتی، زیر ساخت‌های گردشگری دیگر مانند راه‌های ارتباطی تویسرکان به جوکار و تویسرکان به کنگاور نیز در حال چهار خطه شدن و سامان دهی است.

وی افزود: همچنین سامان دهی جاده تویسرکان به همدان از مسیر گنجنامه به عنوان طرح خاص اقتصاد مقاومتی در سال گذشته از سوی شهرستان تویسرکان به استان اعلام شد که از اثر گذاری بسیار بالایی در توسعه صنعت گردشگری شهرستان برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار