نوعی شاد بابیان اینکه رئیس انجمن نمایش همدان برای اجرای نمایش کارگاهی کمک‌های خوبی کرد، یادآور شد: می‌طلبد برای جوانان بسترسازی شود و اساتید به هنرمندان جوان دید متفاوت‌تری داشته باشند این در حالی است که در حال حاضر در همدان به نیروهای جوان بهای زیادی نمی‌دهند.
کد خبر: ۴۰۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 16 April 2017
کارگردان نمایش «از ترانسیلوانیا تا کاخ سفید» با بیان اینکه این نمایش کارگاهی بوده و کاری از گروه نمایشی «راسپینا» است، گفت: علاقمندان امروز می‌توانند به صورت رایگان در مجتمع شهید آوینی شهر همدان به تماشای این نمایش بنشینند.

به گزارش ایسنا؛ امید نوعی‌شاد با اشاره به اینکه این نمایش دومین تجربه کارگردانی‌ام بوده و استاد راهنمای این نمایش فرزاد لباسی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه قصد داشتیم نمایشی فراتر از کارگاهی ارائه دهیم بنابراین دو ماه و چند روز را برای تمرینات این نمایش اختصاص دادیم.

وی با اشاره به اینکه نمایش «از ترانسیلوانیا تا کاخ سفید» با نگاهی به اثر آنتوان چخوف تهیه شده است، یادآور شد: این نمایش ویژه مخاطبان بالای 16 سال است و علاقمندان می‌توانند ساعت 18 امروز در مجتمع شهید آوینی این نمایش را به نظاره بنشینند.

نوعی‌شاد به معرفی عوامل نمایش از ترانسیلوانیا تا کاخ سفید پرداخت و خاطرنشان کرد: متن از پوریا دژپور بوده و بازیگری نمایش را عذرا شهابی‌باهر، نعیمه حامیان، امین فعله‌گری، محمدعادل غلامی، اشکان رضایی، پوریادژپور و سیدامیرحسین فاطمی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه به حمایت مالی نیاز داریم، اضافه کرد: به دشواری می‌توانستیم مکان تمرین فراهم کنیم اما با توجه به سختی‌هایی که متحمل شدیم، این کار را ادامه داده و برای تهیه نمایش‌های دیگر تلاش خواهیم کرد.

نوعی‌شاد با بیان اینکه رئیس انجمن نمایش همدان برای اجرای نمایش کارگاهی کمک‌های خوبی کرد، یادآور شد: می‌طلبد برای جوانان بسترسازی شود و اساتید به هنرمندان جوان دید متفاوت‌تری داشته باشند این در حالیست که در حال حاضر در همدان به نیروهای جوان بهای زیادی نمی‌دهند.

وی که حدود 8 سال است کار هنری انجام می‌دهد، هدف از اجرای نمایش و انجام کارگردانی را نشان دادن توانایی‌های جوانان هنرمند عنوان و اعلام کرد: در واقع قصد دارم با این کار به هنرمندان بگویم ما جوانان توانایی تهیه نمایش‌های خوبی داریم.

وی با بیان اینکه قبل از این کار نمایش «خشم و هیاهو» را به اجرا درآوده بودم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازخوردهایی که از تماشاگران و پیشکسوتان دریافت کردیم، خوب بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار