فرماندار همدان خاطرنشان کرد: پس از اعلام نظر نهایی هیئت نظارت بر انتخابات در خصوص تأیید صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا، موضوع به کاندیداها ابلاغ خواهد شد و جلسات مربوطه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰ 16 April 2017
فرماندار همدان از انصراف هفت نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهرهمدان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود 20 درصد بر شعب اخذ رأی در همدان اضافه شود.

به گزارش فارس؛ علی تعالی از انصراف هفت نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: از تعداد 330 نفر از افرادی که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده بودند، تاکنون هفت نفر انصراف داده‌‌اند.

وی در خصوص اینکه هیچ یک از اعضای فعلی شورای شهر انصراف نداده‌اند، بیان کرد: انصرافی‌ها از افرادی هستند که اکنون در بین اعضای شهر قرار ندارند.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: پس از اعلام نظر نهایی هیأت نظارت بر انتخابات در خصوص تأیید صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا، موضوع به کاندیداها ابلاغ خواهد شد و جلسات مربوطه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جلسه کاملی را در هیأ‌ت اجرایی انتخابات شوراها برگزار کرده‌ایم و اکنون باید جلسه‌ای را با هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین شعب اخذ رأی برگزار کنیم که ممکن است 20 درصد بر تعداد شعب اضافه شود.

تعالی در خصوص نحوه انتخاب و شرح وظایف اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هیأت اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار و عضویت دادستان، رئیس دادگستری شهرستان و رئیس اداره ثبت احوال و هشت نفر از معتمدین محدوده شهرستان تشکیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار