فرزانه با اشاره به اقدامات در حوزه مسکن مهر گفت: از مجموع ۲۹ هزار مسکن مهر ساخته‌شده در استان بیش از ۲۶ هزار واحد در سال‌های گذشته تکمیل و یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر آماده تحویل و ۲ هزار مسکن مهر فاقد متقاضی بوده و یا مشکلات دیگری دارند.
کد خبر: ۴۰۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 15 April 2017
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ۲ هزار واحد مسکن مهر در همدان فاقد متقاضی است گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در همدان آماده تحویل است.

به گزارش تسنیم فرهاد فرزانه در شواری حمل و نقل و مسکن استان همدان با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی اظهار داشت: همدان دارای 29 شهر و یک‌میلیون 740 هزار نفر جمعیت است که یک‌میلیون نفر از جمعیت استان همدان شهری هستند.

فرزانه با بیان اینکه جمعیت روستایی استان همدان در یک‌هزار و 41 روستا سکونت دارند، گفت: راه‌ها و بزرگراه‌های استان همدان 5 هزار و 114 کیلومتر است.

وی مجموع اعتبارات ادارات و سازمان‌های مرتبط با حوزه راه و شهرسازی در استان در سال گذشته را افزون بر 652 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این میزان اعتبار اعم از اعتبارات استانی، راه آهن و سازمان مجری است ضمن اینکه 6.5 برابر اعتبارات عمرانی استان است که به طور حتم باید هزینه شود.

فرزانه عنوان کرد: تمام روستا‌های استان دارای طرح هادی هستند که یک رکورد خوب است ضمن اینکه در حوزه راهداری در سال گذشته 70 نقطه پرتصادف در استان همدان شناسایی و ساماندهی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان اعلام کرد: استان همدان یکی از امن‌ترین راه‌های کشور را دارد که  کاهش چهار درصدی تصادفات و 9 درصدی متوفیان ثبت شده است.

فرزانه با اشاره به اینکه بانک مسکن در همدان 290 میلیارد تومان در حوزه عرضه و تقاضا تسهیلات پرداخت شده است، بیان کرد: در حوزه راه و شهرسازی در سال 95 افزون بر 205 کیلومتر بزرگراه و راه روستایی با اعتبار 170 میلیارد تومان در دست اجراست.

وی اظهار داشت: تشکیل یگان حفاظت اتفاق خوبی بود که سال گذشته رقم خورد و در راستای حفاظت از اراضی ملی، رفع تصرفات و زمین‌خواری کمک خوبی کرد.

فرزانه با اشاره به اقدامات در حوزه مسکن مهر گفت: از مجموع 29 هزار مسکن مهر ساخته شده در استان بیش از 26 هزار واحد در سال‌های گذشته تکمیل و یک‌هزار و 200 واحد مسکن مهر آماده تحویل و 2 هزار مسکن مهر فاقد متقاضی بوده و یا مشکلات دیگری دارند.

وی بیان کرد: از زمان دولت تدبیر و امید تا امروز مجموع بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها با بعد 499.5 کیلومتر بوده و بیش از 99 کیلومتر نیز افزوده شده و اکنون نیز حدود 66 کیلومتر در دست اقدام است.

فرزانه اظهار داشت: تا پایان سال 91 در استان همدان 11 هزار واحد مسکن مهر تحویل شده و در این دولت 15 هزار و 288 مسکن مهر در استان همدان تحویل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار