آیت‌الله محمدی بابیان اینکه کسی که نمی‌تواند از پس‌کارهای خود برآید، برای رئیس‌جمهوری ثبت‌نام کرده است، گفت: باید برای ثبت‌نام حداقل مدارک و یا گواهینامه‌هایی در نظر بگیرند تا شاهد اتفاقات جاری نباشیم.
کد خبر: ۴۰۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 15 April 2017
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ثبت‌نام‌ بی‌حساب و کتاب کاندیداهای ریاست جمهوری موردتمسخر داخل و خارج قرار گرفته است.

به گزارش مهر، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه ثبت نام‌ کاندیداها بی‌حساب و کتاب انجام می‌شود و این موضوع مورد تمسخر داخل و خارج قرار گرفته است، اظهار داشت: باید به حال این قضیه فکری شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه برخی بار سنگین مسئولیت‌های بزرگی چون ریاست جمهوری را نمی‌شناسد و گمان می‌کند از عهده آن بر می‌آیند، اظهار داشت: باید قاعده و معیاری وجودداشته باشد تا بر اساس آن نام نویسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در فرآیند نام نویسی از کاندیداها عده‌ای برای تمسخر آمده اند، عنوان کرد: وقتی از خارج به داخل نگاه می‌کنند، چهره نامناسبی از ایران نشان داده می‌شود.

آیت الله محمدی با بیان اینکه کسی که نمی‌تواند از پس کارهای خود برآید، برای رئیس جمهوری ثبت نام کرده است، گفت: باید برای ثبت نام حداقل مدارک و یا گواهینامه‌هایی در نظر بگیرند تا شاهد اتفاقات جاری نباشیم.

وی در ادامه به آیین اعتکاف اشاره و با بیان اینکه بانوان از مراسم اعتکاف به خوبی استقبال کردند و میوه شیرین این عمل را چشیدند، گفت: امسال نفراتی در دانشگاه تهران، برای سال آینده ثبت نام می کردند تا جای خود را حفظ کنند که این اتفاق جای بسیار خوشحالی دارد.

وی به در پیش بودن روز ارتش اشاره کرد و با بیان اینکه مردم باید از رژه ارتش و نیروهای مسلح استقبال کنند، اظهار داشت: نیروهای مسلح جان خود را بر کف دست گذاشته و برای امنیت ما تلاش می‌کنند بنابراین برای تشویق و سپاسگزاری از آنان باید در مراسم رژه شرکت کنیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ارتش امروز، از افراد مومن، ولایی، مقتدر تشکیل شده و به مانند پیش از پیروزی انقلاب نیست، افزود: رئیس جمهور آمریکا باید بداند که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه دشمن از نظر نظامی امکانات بیشتری دارد، اما از مکتب ما وحشت دارد، گفت: داعش برای از بین بردن اسلام واقعی و شیعه ایجاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار