بازدید از ایستگاه پیشنهادی شماره یک راه‌آهن، بازدید از ایستگاه پیشنهادی شماره دو راه‌آهن، بازدید از بیمارستان بهار و بازدید از ایستگاه فعلی راه‌آهن آهن (باربری) از دیگر برنامه‌های وزیر راه در سفر یک‌روزه خود به همدان بود.
کد خبر: ۴۰۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 15 April 2017
وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر یکروزه خود به استان همدان ضمن بازدید از پیاده‌راه‌ بوعلی شهر همدان، در کنار همدانی‌ها به پیاده‌روی پرداخت.

به گزارش ایسنا، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در حالی طبق برنامه زمان‌‌‌بندی شده به بازدید از پیاده‌راه بوعلی شهر همدان پرداخت که هیچ یک از خبرنگاران ایشان را همراهی نکردند.

وزیر راه از بیمارستان اکباتان شهر همدان نیز بدون حضور خبرنگاران بازدید کرد.

آخوندی در سفر یکروزه خود به استان همدان در ابتدا به بازدید از وضعیت ریل‌گذاری راه‌آهن همدان - تهران پرداخت، سپس در کنارگذر غربی همدان حضور یافت.

بازدید از ایستگاه پیشنهادی شماره یک راه‌آهن، بازدید از ایستگاه پیشنهادی شماره دو راه‌آهن، بازدید از بیمارستان بهار و بازدید از ایستگاه فعلی راه‌آهن(باربری) از دیگر برنامه‌های وزیر راه در سفر یکروزه خود به همدان بود.

آخوندی در ادامه سفر خود به استان همدان در جلسه ویژه شورای حمل‌ونقل و مسکن در استانداری همدان شرکت کرد سپس راهی تهران شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار