نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چندین مسیر نیاز به اصلاح دارد که جاده پرتردد و پر تصادف خلعت آباد به کبودرآهنگ که ۱۲ کیلومتر آن جز کبودرآهنگ شیرین سو محسوب می‌شود ازجمله است.
کد خبر: ۴۰۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 15 April 2017
نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس ‌خواستار اصلاح مسیر پرتردد و حادثه‌خیز همدان ـ علیصدر شد و گفت: وجود سرعت‌گیرها در جاده‌ها هیچ گونه توجیهی ندارد.

به گزارش تسنیم از همدان، محمدعلی پورمختار در شورای حمل و نقل استان همدان که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی برگزار شد، اظهار داشت: وجود سرعت‌گیرها در خیابان‌ها و جاده‌ها هیچ توجیهی ندارد.

پورمختار بیان کرد: سرعت‌گیرها در بسیاری موارد باعث بروز تصادفات شده و علامت ندارند و مشخصا رانندگان بی‌اطلاع از وجود سرعت‌گیرها در جاده‌ها تردد دارند که در برخی موارد باعث بروز سانحه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پول اراضی کنارگذرغربی که تملک شده هنوز پرداخت نشده است، عنوان کرد: مبالغ اراضی مسیر کبودرآهنگ ـ شیرین سو نیز هنوز پرداخت نشده در حالی که مبلغ آن زیر یک میلیارد تومان است و انتظار می‌رود که هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چندین مسیر نیاز به اصلاح دارد که جاده پرتردد و پرتصادف خلعت‌آباد به کبودرآهنگ که 12 کیلومتر آن جز کبودراهنگ شیرین سو محسوب می‌شود از جمله است.

پورمختار اظهار داشت: جاده پرتردد همدان به گل تپه و علیصدر نیز به دلیل تردد بالا بسیار مورد اهمیت است و باید اصلاح شود.

وی عنوان کرد: مسیر کبودرآهنگ ـ غار علیصدر جاده پرترددی است اما مشکلات فراوانی دارد و تعریض آن نیز باید اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مسیر لالجین ـ کوهین و لالجین کوریجان نیز نیاز به اصلاح دارد، گفت: امیدواریم که اختصاص اعتبار به این طرح در استان به تصویب برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار