نماینده مردم ملایر گفت: جاده ملایر- بروجرد نیز از جاده‌های ترانزیت به شمار می‌رود و چهار خطه کردن دو قطعه شش و هفت کیلومتری در این مسیر در حال اجرا است و امیدواریم امسال به اتمام برسد چون این مسیر جاده کربلاست و تاکنون نیز چندین اتوبوس در این مسیر دچار حادثه شده‌اند.
کد خبر: ۴۰۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 15 April 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکن مهر در ملایر به بحران تبدیل شده است گفت: دولت در مورد بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیر مجاز ملایر تدبیر کند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در شورای حمل و نقل و مسکن استان همدان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: برخی از متقاضیانی که موفق به سکونت در مسکن مهر نشدند در این زمینه اعتراض دارند و حتی تجمع نیز داشته‌اند.

آزادی‌خواه بیان کرد: مورد بعدی وجود بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیر‌مجاز در شهر ملایر است که با مشکل روبه رو هستیم و امیدواریم تا دولت، تدبیری برای بازآفرینی این مناطق داشته باشد.

وی با اشاره به مخاطره‌آمیز بودن جاده ملایر به اسلام‌شهر آق‌گل گفت: در این مسیر باید شانه‌سازی انجام گیرد ضمن اینکه مسیر روستای جوزان نیز پرتردد است که نیاز به اصلاح دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: راه‌آهن در ملایر ایجاد شده اما مردم نمی‌توانند به تهران سفر کنند و تنها امکان سفر به مشهد را دارند.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: راه آهن از ملایر به خوزستان نیز متصل می‌شود.

محمدکاظمی با اشاره به وجود مشکلات مشترک با حوزه نهاوند در جاده ملایر به نهاوند عنوان کرد: حرکت وسایل نقلیه سنگین در محور ملایر ـ نهاوند ممنوع شده ‌که مشکلاتی نیز با این اقدام بوجود آمده است.

کاظمی بیان کرد: چهارخطه شدن این مسیر25 کیلومتری می‌تواند برای مردم منطقه بسیار مفید باشد چراکه تردد در این مسیر مخاطره آمیز است.

نماینده مردم ملایر گفت: جاده ملایر- بروجرد نیز از جاده‌های ترانزیت به شمار می رود و چهار خطه کردن دو قطعه شش و هفت کیلومتری در این مسیر در حال اجرا است و امیدواریم امسال به اتمام برسد چون این مسیر جاده کربلاست و تا کنون نیز چندین اتوبوس در این مسیر دچار حادثه شده‌اند.

کاظمی بیان کرد: اراضی مردم در مسیر جوکار- تویسرکان برای اجرای پروژه تخریب شده و مردم و کشاورزان هنوز مبالغ خود را دریافت نکردند که انتظار می رود ضمن قول استاندار این اعتبار تأمین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار