کریم حمیدوند فرماندار نهاوند گفت: در برخی آرایشگاه‌های زنانه کمتر فعالیت زیبایی و پیرایش انجام می‌گیرد، گویا این سالن‌های زیبایی پاتوقی برای زنان و دخترانی شده که به بهانه‌های زیبایی و تناسب‌اندام به مصرف مواد مخدر صنعتی روی آورده‌اند.
کد خبر: ۴۰۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 15 April 2017
کریم حمیدوند فرماندار نهاوند در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند در سال جدید اظهار کرد: در برخی آرایشگاه‌های زنانه کمتر فعالیت  زیبایی و پیرایش انجام می‌گیرد، گویا این سالن‌های زیبایی پاتوقی برای زنان و دخترانی شده است که به بهانه‌های زیبایی و تناسب‌اندام به مصرف مواد مخدر صنعتی روی آورده‌اند.

به گزارش تابناک همدان ازنهاوندباوجوداین، روند رو به رشد اعتیاد زنان در قالب داروهای چاقی و لاغری در اماکن زنانه سبب شده است تا بیشتر از پیش نگاه‌ها به این نوع از اعتیاد هم معطوف شود.

 فرماندار نهاوند درادامه با ابراز رضایت از وضعیت عمومی کمپ‌های شهرستان به‌ویژه کمپ بانوان ازکلیه دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه اداره بهزیستی وسپاه شهرستان خواست تابازدیدو سرکشی‌های خود رانسبت به کمپ‌ها بیشتر و کمک‌های مادی ومعنوی بیشتری نسبت به این مجموعه داشته باشند تا باعث شود که افراد بستری‌شده روند بهبود را سریع‌تر طی کرده وبا انگیزه به آغوش خانواده و اجتماع برگردند.

حمیدوند در پایان با اشاره به مراکز متادون تراپی در شهرستان از شبکه بهداشت و درمان واداره بهزیستی در رابطه با نحوه مراجعه افراد و نحوه توزیع شربت متادون و عملکرد این مراکز نظارت بیشتری داشته باشند، و گزارش جامعی به دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارائه دهند.


آرایشگاه‌های زنانه پاتوقی برای مصرف مواد مخدر
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار