محمدکاظمی
نماینده ادوار ملایر و نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی؛ سلامت نفس، صلاحیت علمی، تخصص در رشته‌های مرتبط با امور شهری و صلاحیت شخصی را از ویژگی‌های نماینده‌ی منتخب شورای شهر عنوان کرد.
کد خبر: ۴۰۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 12 April 2017
محمدکاظمی، نماینده ادوار ملایر ونائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی؛ سلامت نفس، صلاحیت علمی، تخصص در رشته‌های مرتبط با امور شهری وصلاحیت شخصی را از ویژگی‌های نماینده‌ی منتخب شورای شهر عنوان کرد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، محمدکاظمی  نماینده‌ی ادوار شهرستان ملایر و نائب رئیس کمیسیون قضایی درمجلس شورای اسلامی ضمن اندک خواندن تجربه‌ی جامعه در خصوص شورای اسلامی شهر و روستا و چشمگیر نبودن عملکرد این نهادها، در خصوص ویژگی‌های اعضای شایسته برای شورای اسلامی شهر توضیح داد: معتقدم کسانی که عضو شورای شهر می‌شوند باید دریکی از رشته‌های مرتبط با امورشهری تخصص و مدرک دانشگاهی داشته باشند؛ رشته‌هایی مانند معماری، شهرسازی، عمران و...

وی با توجه به ارتباط نمایندگان شورای شهر با مسائل مالی، سلامت نفس را یکی دیگر از ویژگی‌های نماینده‌ی لایق دانست و در همین خصوص ادامه داد: نماینده‌ی شایسته گذشته از صلاحیت علمی، باید صلاحیت شخصی و شخصیتی داشته باشد که لازم است این مسئله توسط هیئت نظارت موردبررسی قرار بگیرد.

 البته خود مردم در این زمینه تجربه و شناخت بیشتری پیداکرده‌اند و امیدواریم در انتخابات آتی شوراها، دست به انتخاب‌های بهتری بزنند.

کاظمی، رعایت اخلاق اسلامی و موازین دینی در تبلیغات، پرهیز از ارائه‌ی وعده‌های نا به‌جا و صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغات را به کاندیداهای شورای شهر توصیه کرد و در خصوص عملکرد شورای فعلی توضیح داد: درباره‌ی موفقیت ویا عدم موفقیت شورای فعلی، اجازه دهید تا مردم با آراء خود این مسئله را مشخص کنند چراکه تا جایی که اطلاع دارم، اعضای محترم شورای فعلی قصد دارند دوباره کاندیدا شوند.

و در آخر، وی تخصص را به‌عنوان فاکتوری مهم‌تر از سایر ویژگی‌ها چون بومی بودن برای اعضای شورای شهر، برشمرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار