دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی "دین و رسانه" همدان با اشاره به سطح کیفی آثار ارسال‌شده به دبیرخانه این جشنواره، بیان کرد: بیشتر آثار ارسال‌شده گزارش محور بوده و درصد آثار دارای تحلیل، پیشنهاد، انتقاد مرتبط با موضوع جشنواره کم بود که این موضوع به‌نوعی ازجمله آسیب‌های جامعه رسانه‌ای استان به شمار می‌آید.
کد خبر: ۴۰۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 11 April 2017
دبیرنخستین جشنواره استانی "دین و رسانه" همدان گفت: ۲۰۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و ۲۳ نفر حائز رتبه شدند.

به گزارش تسنیم؛ خسرو نوروزی منعم اظهار داشت: با اعلام فراخوان ارسال آثار به اولین جشنواره استانی دین و رسانه 209 اثر شامل عکس و محتوای خبری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و 23 نفز نیز حائز رتبه شدند.

 وی افزود: با توجه به اینکه این جشنواره ویژه اهالی مطبوعات و رسانه است بخشی از آثار ارسال شده به این جشنواره که محتوای رسانه‌ای نداشتند و یا نگارنده آن از اهالی مطبوعات به شمار نمی‌آمدند، از دایره داوری حذف شدند.

دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی "دین و رسانه" همدان با اشاره به سطح کیفی آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، بیان کرد: بیشتر آثار ارسال شده گزارش محور بوده و درصد آثار دارای تحلیل، پیشنهاد، انتقاد مرتبط با موضوع جشنواره کم بود که این موضوع به نوعی از جمله آسیب‌های جامعه رسانه‌ای استان به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: به دلیل گزارش محور بودن آثار ارسالی و هم سطح بودن بسیاری از آثار، داوران جشنواره از رتبه‌بندی آثار خود داری کرده و تنها به انتخاب و معرفی آثار برگزیده اکتفا کردند.

نوروزی با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی مربوط به شهرستان همدان است،عنوان کرد: در بین رسانه‌های استان، "خبرگزاری رسا" بیشترین شرکت کننده را در جشنواره داشته است که به همین دلیل در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

وی گفت: مراسم اختتامیه اولین جشنواره مطبوعاتی "دین و رسانه" استان همدان چهارشنبه 23 فروردین ماه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان از ساعت 10 تا 12 صبح با حضور اهالی مطبوعات و رسانه برگزار می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار