فرماندار نهاوند گفت: در شرایط کنونی که مردم نیاز به امید دارند و لازم است دشمنان نظام مأیوس شوند، بزرگ کردن مشکلات و نادیده گرفتن خدمات دولت در جهت ناامیدی مردم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۴۰۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 11 April 2017
فرماندار نهاوند گفت: در شرایط کنونی که مردم نیاز به امید دارند و لازم است دشمنان نظام مایوس شوند، بزرگ کردن مشکلات ونادیده گرفتن خدمات دولت در جهت ناامیدی مردم صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا کریم حمیدوندافزود: رقابت های سیاسی جای خودش را دارد اما نباید تخریب و اتهام زنی جای نقد را بگیرد و عملکردها را نادیده گرفت.

وی افزود: البته نباید از نظر دور داشت که حجم مشکلات کشور زیاد بوده و از گذشته روی هم انباشته شده اما با توجه به این مشکلات کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری را نشانه موفقیت دولت در انجام کارها دانست و گفت: نامگذاری این سال از سوی رهبر انقلاب نشان می دهد که دولت در این زمینه توانسته کارهای خوبی انجام دهد وموفق باشد.

وی اظهار کرد: البته همه باید تلاش بیشتری کنیم تا با فراهم آوردن شرایط لازم خواسته های رهبری انقلاب رامحقق کنیم وبا ایجاد اشتغال مردم رانسبت به کارآمدی نظام اسلامی امیدوارتر کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: با وجود همه مشکلاتی که در سر راه کشور وجود دارد، دولت با صداقت توانسته 700هزار شغل واقعی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به توسعه همه باید تلاش کنندتاشرایط لازم را برای جذب سرمایه گذار فراهم سازند که البته رویکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی نیزاین بوده و با اعتبارات و تسهیلاتی که دراختیار بخش خصوصی گذاشته وموانع موجود را برطرف کرده بسیاری از واحدهای تولیدی فعال شده است.

حمیدوند در ادامه افزود: با حضور حداکثری مردم، ما شاهد انتخاباتی با شکوهی خواهیم بود که لازم است همه ادارات همکاریهای لازم را مطابق قانون داشته باشند.

وی گفت: در برگزاری انتخابات قانون برای ما ملاک عمل می باشد و لذا هر کس بخواهد از اموال دولتی علیه و یا موافق کسی استفاده کند برخورد خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند نیز گفت: اقتصاد یکی از مسائل مهم کشور است که چند سالی است به عنوان اولویت کشور اعلام می گردد لذا اگر ما اقتصاد پویایی نداشته باشیم در دنیا منزوی خواهیم شد.

حسن بهرام نیا افزود: البته در سطح کشور کارهایی صورت گرفته اما هنوز شعار اقتصاد مقاومتی محقق نشده و اگر هم توفیقاتی بوده ناچیز می باشد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: همه قوا و دولت برای اشتغال جوانان باید برنامه ریزی کنند و البته قوه مقننه قوانین را اصلاح کند و یا اینکه قوه قضائیه امنیت اشتغال و سرمایه گذاری را فراهم کند.

وی اظهار کرد: ما در برنامه ششم در مجلس مصوب کردیم که دولت برای ایجاد اشتغال و تولید ملی از همه ظرفیتهای استفاده کند که این حمایت خوبی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان همدان افزود: همه تلاش ما و مجموعه برگزار کنندگان انتخابات بر این است که انتخاباتی با نشاط و با سلامت کامل را در استان برگزار نمائیم.

وی گفت: هدف ما این است افرادی که می خواهند متولی توسعه شهری و اقتصاد و اشتغال شهری باشند کسانی باشند که از قابلیت و توانمندیهای لازم برخوردار بوده و به ولایت فقیه نیز اعتقاد داشته باشند.

در این جلسه امام جمعه نهاوند نیز گفت: امروز اولویت کشور ما در دو بخش می باشد یکی مسائل فرهنگی و دیگری مسائل اقتصادی است که باید در راس همه برنامه ها باشد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا افزود: در شرایط کنونی که دشمن تهاجم افسار گسیخته ای را علیه جوانان ما بکار بسته و آنان را از طریق ماهواره و اینترنت هدف قرار داده، لازم است که برای مقابله با آن برنامه ریزی داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری چندین سال متوالی بحث اقتصاد مقاومتی را با عناوین اولویت کار کشور اعلام کرده لازم است همه درگیر این مساله باشند تا مشکلات اقتصادی برطرف شده و زمینه های لازم برای اشتغال و سرمایه گذاری فراهم شود. 




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار