رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به اینکه محور دیگر بسیج هنرمندان شعار سال است، اظهار کرد: هنرمندان، اهل‌قلم و روشنفکران رسالت سنگینی در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری دارند و در حوزه فرهنگ تولید، اشتغال، کارآفرینی و... هنرمندان بسیجی ورود خواهند داشت.
کد خبر: ۴۰۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 11 April 2017
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: هنرمندان نیازمند حمایت هستند تا بتوانند به خوبی پیام انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان منتقل کنند.

به گزارش فارس ، غلامرضا منتظری در مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه 2 هزار هنرمند شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده، اظهار کرد: هنر نعمت خدادادی است که بر بام دل و اندیشه انسان نازل شده تا در پرتو این کشش، دیگران را به کوشش برای گام نهادن بر پلکان سعادت فراخوانند.

وی با بیان اینکه هنر نردبان سعادت است، افزود: بر هنرمندان ما فرض است که راه شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی که مردم را به سعادت فرا می‌خواند، ادامه دهند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه هنر زبان بین المللی است، تصریح کرد: امروز نهال بسیج به درختی تناور تبدیل شده که همگان از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان نیازمند حمایت بیش از پیش هستند تا بتوانند پیام انقلاب اسلامی را منتقل کنند، ادامه داد: بسیج هنرمندان در سال 96 چندین محور را تعریف کرده که نخستین محور آن مسجد باوری است.

منتظری با بیان اینکه هر کانون باید یک مسجد را به عنوان پایگاه ادبی و هنری خود برگزیند، خاطرنشان کرد: در هر هفته نیز کانون باید خدمات فرهنگی و هنری به نمازگزاران ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه محور دوم، خروج هنر از فضاهای بسته است، گفت: هنر در مساجد، نماز جمعه، مزار شهدا، فضاهای فرهنگی، هنری و... پا به پای مردم حضور یابد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به اینکه محور دیگر بسیج هنرمندان شعار سال است، اظهار کرد: هنرمندان، اهل قلم و روشنفکران رسالت سنگینی در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری دارند و در حوزه فرهنگ تولید، اشتغال، کارآفرینی و... هنرمندان بسیجی ورود خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری باید در عمل محقق شود، افزود: در سال 96 به دلیل قابلیت‌های فراوان استان همدان یکی از برنامه‌های ملی در آن اجرا خواهد شد.

در انتهای این مراسم از پدر و مادر شهد دهقانی، نویسندگان ادبیات دفاع مقدس سردار حمید حسام و بهناز ضرابی‌زاده و فعالان بسیج هنرمندان استان در عرصه‌های گوناگون شامل شیوا گلکارزاده، محسن صیفی‌کار، مجید اسلامی، جواد مجتهدی، مونا اسکندری، احمد یاری، حسن کرمی‌نور، فواد ابراهیمیان، کبری یوسفی، جمشید مولاپور، جواد مومنی، حامد مردانیان، داود ابراهیمی، رسول مرادی، زهرا اسلامی‌خواه و داود ابوترابی تجلیل به عمل آمد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار