مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان بیان کرد: دوره‌های آموزشی بر اساس تقویم انتخابات در حال برگزاری بوده و تاکنون برای هیئت‌های اجرایی، نمایندگان فرمانداران، اعضای شورا و چاپخانه‌داران این دوره‌ها برگزارشده است.
کد خبر: ۴۰۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 11 April 2017
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: مانور آمادگی و چگونگی برگزاری انتخابات برای مجریان انتخابات در این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ ابوالقاسم الماسی افزود: دوره آموزشی اعضای هیات اجرایی انتخابات در چند مرحله با توجه به تقویم انتخابات در شهرهای مختلف برگزار شد.

وی اضافه کرد: مربیان از این استان در دوره های آموزشی ستاد انتخابات کشور حضور یافتند و آموخته های خود را در جریان برگزاری دوره هایی در این استان به مجریان انتخابات همدان منتقل کردند. 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان بیان کرد: دوره های آموزشی بر اساس تقویم انتخابات در حال برگزاری بوده و تاکنون برای هیات های اجرایی، نمایندگان فرمانداران، اعضای شورا و چاپخانه داران این دوره ها برگزار شده است.

الماسی یادآوری کرد: پیش از آغاز رسمی نامنویسی انتخابات شوراها مانوری برای ثبت نام فرضی انجام و میزان آمادگی مجریان انتخابات بررسی شد.

وی با ذکر اینکه در چهار شهر همدان انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود اظهار کرد: از هر شهرستان 2 تن برای آموزش به تهران عزیمت کردند که پس از بازگشت دوره های آموزشی برای مجریان انتخابات با حضور مربیان آموزش دیده برگزار می شود.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار