فرماندار ملایر
عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در نوزدهمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز و اقدامات مؤثر آنان در توسعه فضاهای آموزشی اظهار داشت: انتخاب خیرینی که مدرسه‌ساز هستند یک انتخاب ارزشمند است.
کد خبر: ۴۰۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ 10 April 2017
عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در نوزدهمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز و اقدامات مؤثر آنان در توسعه فضاهای آموزشی اظهار داشت: انتخاب خیرینی که مدرسه‌ساز هستند  یک انتخاب ارزشمند است.

به گزارشتابناک همدان از ملایر؛ وی گفت: نیازهای فراوانی درزمینه توسعه فیزیکی و نرم‌افزاری امکانات و ابزارهای آموزشی وجود دارد که باید با مشارکت مردمی به‌ویژه خیرین مدرسه‌ساز انجام بگیرد.

رضایی بیان کرد: ملایر شهرفرهنگی است و یک سوم خیرین استان همدان در این شهر وجود دارد و انجمن خیرین مدرسه‌ساز یکی از نهادهایی است که خوب عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه‌سازی یک تجارت معنوی و فرهنگ‌سازی است و هزینه در راه خیر باعث برکت شده و خیرین در کارهای خیر باخدا معامله می‌کنند.

وی با پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: حضور تشکل‌ها و انجمن‌ها، در  بخش‌های سیاسی، اجتماعی و همه عرصه‌ها یک ضرورت است و نظام ما یک نظام مردم‌سالاری دینی است.

وی تصریح کرد: امروز برخی تلاش دارند که مردم را مأیوس کنند و به نام ارزش‌ها و انقلابی گری دستاوردهای دولت را زیر سؤال ببرند، این افراد به رییس‌جمهور حمله کرده و به دنبال ناامید کردن مردم و پیگیری منافع سیاسی خودشان هستند.

رضایی افزود: اگر برجام نبود ما وضعیتی همچون ونزوئلا داشتیم، تلاش و مجاهدت‌های زیادی در این حوزه صورت گرفته است و اگر شیوه‌های سیاسی قبلی ادامه پیدا می‌کرد ما اکنون وضعیت خوبی در کشور نداشتیم.

وی در ادامه گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات شورای شهر و روستا و انتخاب نماینده‌های مناسب سبب انتخاب شهردار شایسته می‌شود و انتخاب افراد اصلح باعث خیروبرکت شهر می‌شود.

رضایی  اظهار کرد: دور از انصاف است که به خاطر منافع سیاسی، باندی و گروهی به جوانان عزیز و آینده‌سازان کشور خیانت بکنند.

رضایی احساس امیدواری کرد و گفت: امیدواریم بااحساس مسئولیت بیشتر زمینه حضور بیشتر در انتخابات را مهیا بکنیم تا در سطح ملی بهترین انتخاب و اصلح را داشته باشیم.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار