مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان همدان از برگزاری مراسم تقدیر از ۴۰۰ منتخب استان همدان خبر داد و افزود: این مراسم در ماه رمضان سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ 09 April 2017
مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان از رقابت ۲۴۰۰ دانش‌آموز در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان همدان خبرداد.

به گزارش مهر؛ عباس تجری با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر استان همدان گفت: مسابقات در بهمن ماه سال گذشته از سطح آموزشگاه آغاز شد.

وی در ادامه افزود: حدود ۳۲ هزار نفر از دانش آموزان در مرحله منطقه‌ای و شهرستانی که اسفندماه برگزار شد، شرکت کردند و هم اکنون ۲۴۰۰ نفر از منتخبین در حال رقابت هستند.

تجری از حضور ۱۳۰ نفر از دانش آموزان منتخب در مرحله کشوری خبر داد و گفت: مابقی دانش آموزان در رتبه های دوم و سوم قرار می گیرند.

وی در ادامه عنوان کرد: ۱۳۰ دانش آموز منتخب که به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند در استان اردبیل و خراسان رضوی به رقابت با سایر منتخبین استان ها می پردازند.

مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری مراسم تقدیر از ۴۰۰ منتخب استان همدان خبر داد و افزود: این مراسم در ماه رمضان سال جاری برگزار می شود.

تجری از امضای تفاهم نامه بین آموزش پرورش و اوقاف استان همدان ابراز خرسندی کرد و یاد آور شد: طبق تفاهم نامه کار اجرایی بر عهده آموزش و پرورش و تهیه جوایز برعهده اوقاف و امور خیریه استان خواهد بود.

مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه در دوره قبلی مسابقات، استان همدان میزبان بود، گفت: همدان در نوع خود بی نظیر بود و امیدواریم در این دوره نیز دانش آموزان استان همدان با آمادگی بیشتری در مسابقه شرکت کرده و رتبه های برتر کسب کنند.

تجری در ادامه علت بیشتر بودن شرکت کنندگان پسر نسبت به دختر را وجود بخش مداحی و اذان و اقامه دانست و گفت: تعداد شرکت کنندگان دختر ۱۱۰۰ نفر و شرکت کنندگاه پسر ۱۳۰۰ نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار