فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مأموران کلانتری ۱۹ شهر همدان روز گذشته (شنبه) در یک عملیات ضربتی موفق شدند یک قاتل مشهدی را در مخفیگاهش دریکی از محلات همدان دستگیر کنند.
کد خبر: ۴۰۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 09 April 2017
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران کلانتری 19 شهر همدان روز گذشته (شنبه) در یک عملیات ضربتی موفق شدند یک قاتل مشهدی را در مخفیگاهش در یکی از محلات همدان دستگیر کنند.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ پژمان قویمی افزود: شهریورماه سال گذشته یک فقره قتل در خراسان رضوی رخ داد و قاتل از محل متواری شد.

وی اضافه کرد: پس از دریافت اخباری مبنی بر مخفی شدن قاتل در یکی از محله های حاشیه ای شهر همدان بررسی صحت این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از انجام بازرسی های نامحسوس صحت این خبر تائید و در یک عملیات قاتل فراری دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز در این ارتباط به ایرنا گفت: 2 جوان 22 و 24 ساله به علتی نامشخص در منطقه جوین از توابع شهرستان سبزوار خراستان رضوی با یکدیگر درگیر شدند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: در جریان این درگیری فیزیکی، قاتل با استفاده از سلاح سرد چند ضربه چاقو به مقتول وارد کرد و به علت برخورد چاقو با قلب ، فرد مضروب در دم جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه قاتل 22 ساله از محل درگیری متواری شده است اظهارکرد: طبق اطلاعات دریافتی از پدر مقتول ، قاتل در یکی از محله های شهر همدان ساکن شده بود.

وی بیان کرد: ماموران در یک عملیات قاتل را دستگیر کرده و مشخص شد که قاتل به تازگی وارد همدان شده و مدت 20 روز در این منطقه ساکن بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار