مومیوند بهره‌برداری از بیمارستان قائم (عج) تویسرکان در نیمه نخست سال ۹۶ را مهم‌ترین طرح عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان در سال ۹۶ عنوان کرد و افزود: همچنین درمانگاه تخصصی این بیمارستان با تخصیص اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.
کد خبر: ۴۰۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 08 April 2017
فرماندار تویسرکان گفت: حوزه بهداشت، درمان و سلامت تویسرکان با بهره وری حداکثری از ظرفیت سرمایه گذاران و خیران می تواند متحول شود.

به گزارش تسنیم، حبیب مومیوند در نشست هم اندیشی مجمع خیران سلامت شهرستان تویسرکان اظهار داشت: منابع مالی داخلی برای پاسخگویی به همه نیازهای حوزه سلامت در شهرستان کافی نیست و باید با ساز و کارهای مدون از اعتبارات خارج از شهرستان در راستای بهبود این بخش استفاده کرد.

وی بیان کرد: تویسرکان از نخبگان، صاحبان نظر و ایده و سرمایه‌گذاران زیادی در خارج از شهرستان برخوردار است که باید بهره‌وری حداکثری از آنها ایجاد شود.

مومیوند با اشاره به ارتقا سطح شاخصه‌های حوزه بهداشت و درمان و سلامت در شهرستان تویسرکان پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد: هم در حوزه تجهیزات پزشکی و درمانی، هم فضاهای بهداشتی ودرمانی وهم نیروهای انسانی این بخش، شرایط شهرستان در مقایسه با چند سال گذشته بسیار بهبود پیدا کرده است.

وی گفت: در سال 95 اعتباری معادل 135 میلیارد ریال از محل طرح تحول نظام سلامت برای ساخت و بازسازی مرکز بهداشتی و پایگاه‌های سلامت در شهرستان تویسرکان اختصاص یافت.

مومیوند بهره برداری از بیمارستان قائم(عج) تویسرکان در نیمه نخست سال 96 را مهمترین طرح عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان در سال 96 عنوان کرد و افزود: همچنین کلینیک تخصصی این بیمارستان با تخصیص اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: به رغم تخصیص اعتبارات دولتی، نباید اثر گذاری بخش خصوصی  خیران حوزه سلامت در بهبود شاخصه‌های این حوزه را نادیده گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار