رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشکلی فارغ از مباحث حزبی و جناحی است، افزود: این مجموعه یک تشکیلات قوی و منسجم را در جامعه ایجاد کرده است که به دلیل نوپا بودن نواقصی دارد که باید اصلاح شود.
کد خبر: ۴۰۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 08 April 2017
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان گفت: افرادی که به دنبال تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و ادعای انقلابی‌گری دارند هیچ‌گاه وحدت را بهم نمی‌زنند.

به گزارش تسنیم؛ حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی با تاکید بر وحدت و همگرائی نیروهای انقلابی اظهار داشت: در آیات و روایات بسیاری بر اهمیت وحدت تاکید شده است که نشان می‌دهد ضرورت آن یک امر بدیهی در جامعه است.

وی افزود: ما در طول سال‌های گذشته هرجا با وحدت و انسجام گام برداشتیم توانسته‌ایم موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده و به آرمان‌ها و شعارهائی که مطلوب انقلابیون است دست پیدا کنیم در حالی که هرجا نسبت به این موضوع مهم بی‌اهمیتی کرده‌ایم با مشکل روبه‌رو شده‌ایم.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان تصریح کرد: تشتت، سهم‌خواهی، منیت و خود برتربینی آسیب‌هائی است که وحدت را از بین می‌برد بنابراین کسی که ادعای انقلابی‌گری دارد هیچ گاه به دنبال تفرقه افکنی نمی‌رود.

نتیجه اختلاف و عدم وحدت بیش از همه به جامعه آسیب می‌زند

وی با اشاره به اینکه حضرت امیر(ع) در زمان خلافت خود بارها از عدم وحدت نیروهای خودی گله‌مند بودند و نکات بسیاری را در این باره بیان کرده‌اند، گفت: اگر فردی به دنبال تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ادعای انقلابی‌گری دارد هیچ‌گاه وحدت را بهم نمی‌زند.

شعبانی با تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی و توجه به موضوعات وحدت‌آفرین عنوان کرد: نتیجه اخلاف و عدم  وحدت بیش از همه به جامعه و رهبری آن آسیب می‌زند و هزینه‌های آن را باید امام جامعه پرداخت کند مانند آن چیزی که در زمان زمامداری امیرالمومنین علی (ع) اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: تاوان عدم وحدت و انسجام نیروهای انقلابی را در زمان کنونی نیز متوجه مقام معظم رهبری و جامعه است پس نباید به سمتی حرکت کرد که مردم و رهبری از عدم وحدت نیروهای انقلابی آسیب ببینند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشکلی فارغ از مباحث حزبی و جناحی است

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشکلی فارغ از مباحث حزبی و جناحی است، افزود: این مجموعه یک تشکیلات قوی و منسجم را در جامعه ایجاد کرده است که به دلیل نوپا بودن نواقصی دارد  که باید اصلاح شود.

وی اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مانند بسیاری از اجتماعات با مشکلاتی رو‌به‌روست که البته این مباحث این تشکیلات قوی با بدنه مردمی منسجمی که دارد را نفی نمی‌کند بنابراین لازم است افراد منتقد به جای نفی و یا رد این تشکیلات درصدد اصلاح مشکلات باشند.

شعبانی خطاب به افراد منتقد ابراز کرد: بهتر است این افراد دلسوزانه موارد مورد نظر خود را مطرح کنند و به جای برخورد منفی با تشکیلات نگاه اصلاح گرایانه داشته باشند تا نواقص و مشکلات بر طرف شود.

وی هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را انسجام بین نیروهای انقلابی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر گروه‌های انقلابی و اصولگرا در این تشکل به وحدت خوبی دست یافته‌اند هرچند برخی از دوستان ما گلایه‌هائی دارند که دوست داریم آنها با ورود به تشکیلات با نگاه اصلاح گرایانه خود نواقص را گوشزد و برطرف کنند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشکیلاتی فارغ از نگاه‌های جناحی و حزبی است به همین دلیل از هر فردی با روحیه انقلابی‌گری دعوت می‌کند تا  وحدت بین نیروهای انقلابی شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: وحدت موجود در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی وحدت قومی و قبیله‌ای نیست به همین دلیل هرچه از زمان تشکیل جبهه جلوتر می‌رویم این تشکیلات به رویکرد گفتمانی خود نزدیک و نزدیکتر می‌شود.

برخی با دامن زدن به فضای دوقطبی به دنبال جمع آوری رای هستند

شعبانی درباره آسیب‌های ایجاد فضای دو قطبی در جامعه نیز گفت: ایجاد فضای دوقطبی در جامعه با هرشکلی به ضرر است چرا که ایجاد تفرقه در بین مسئولان و سرایت آن به بدنه اجتماع بسیار آسیب‌زا است.

وی بیان کرد: در حال حاضر برخی احزاب با دامن زدن با موضوعاتی که در جامعه دو قطبی ایجاد می‌کند می‌خواهند برای انتخابات پیش رو برای خود رای جمع کنند که این اقدام از نظر من رفتاری خلاف قرآن، سیره اهل بیت(ع) و اخلاق انسانی است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب که محور وحدت در جامعه هستند بارها بر لزوم وحدت در جامعه تاکید کرده‌اند اما برخی برای پیروزی در انتخابات آینده با ایجاد دو قطبی‌های کاذب به اختلافات دامن می‌زنند و نیروهای انقلابی باید بسیار هشیار باشند تا گرفتار این مباحث نشوند.

ایجاد دو قطبی در جامعه به ضرر نیروهای انقلابی تمام می‌شود

وی با اشاره به اینکه دامن زدن به ایجاد دو قطبی در جامعه به ضرر نیروهای انقلابی تمام می‌شود، اظهار داشت: نخستین وظیفه جریان‌های انقلابی در جامعه رعایت وحدت است بنابراین اگر کسی به آینده نظام اسلامی فکر می‌کند و عمل به آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و شهدا برایش مهم است باید از تفرقه بپرهیزد.

شعبانی افزود: وحدت نیروهای انقلابی یعنی کنار گذاشتن سلایق و توجه به اصولی است که همه ما آن را قبول داریم چرا که برخی سلایق و موارد  اختلافی خود ساخته و کاذب هستند و می‌شود آنها را کنار گذاشت.

وی تصریح کرد: بصیرت و روشنگری از دیگر وظایف نیروهای انقلابی برای مقابله با حوادث آینده است چرا که نیاز داریم حقایق را به درستی بفهمیم و به درستی نیز برای مردم بیان کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار