کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان از روز جمعه به‌تدریج بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۴۰۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 08 April 2017
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان از روز جمعه به تدریج بین 2 تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا؛ شهرام حکیمی افزود: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته سه درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر 15 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است. 

وی افزود: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه بهار با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

حکیمی اظهار کرد: با توجه به نقشه های پیش یابی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود و از روز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر احتمال بارش پراکنده و در برخی از ساعات افزایش سرعت باد همراه است.

وی با توجه به بارش های سال جاری گفت: میزان بارش های سال زراعی امسال(مهرماه 95 تاکنون)در همدان به 249 میلی متر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت نیز 9 درصد افزایش نشان می دهد.

وی اضافه کرد: بیشترین بارش های سال زراعی نیز مربوط به تویسرکان با 422 میلی متر به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش و نسبت به میانگین بلند مدت 30 درصد افزایش نشان می دهد.

حکیمی ادامه داد: کمترین بارش ها نیز مربوط به کبودراهنگ با 223 میلی متر گزارش شده که نسبت به سال گذشته 33 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت هشت درصد رشد دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار