حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر نهاوند به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای تأمین زیرساخت‌های موردنیاز اندیشیده شده است.
کد خبر: ۴۰۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 08 April 2017
حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرنهاوندبه‌صورت الکترونیکی برگزارمی‌شود وتمهیدات لازم برای تأمین زیرساخت‌های موردنیاز اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگارتابناک همداناز نهاوند،کریم حمیدونداظهار کرد: درمهلت نام‌نویسی داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند ۷۳ نفر نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، ۹ تن زن و ۶۴ تن مرد هستند. 

حمیدوند با اشاره به اینکه تاکنون یک تن از کاندیداهای انتخابات شورای شهر نهاوند با حضور در فرمانداری کتباً از حضور در این انتخابات انصراف داده است گفت: امکانات و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری الکترونیکی انتخابات فراهم و زیرساخت‌های این امر مهیا شده است.

وی سهولت در برگزاری انتخابات و سالم برگزار شدن آن را از مزیت‌های انتخابات الکترونیکی برشمرد و افزود: تسریع درروند انتخابات و شمارش آراء نیز از دیگر مزیت‌های این شیوه است.

حمیدوند فرماندارنهاوند بابیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان از روز چهارشنبه ۱۷ فروردین‌ماه توسط هیئت‌های اجرایی آغازشده است، عنوان کرد: پس از مهلت یک هفته‌ای، هیئت‌های نظارت بخش و شهرستان از ۲۵ تا ۳۱ فروردین‌ماه جاری نظر نهایی خود را اعلام می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه نتایج بررسی صلاحیت‌ها دوم اردیبهشت‌ماه به داوطلبان اعلام می‌شود، تصریح کرد: داوطلبانی که به این نتیجه معترض هستند می‌توانند تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت از نتیجه قطعی اعتراض خود مطلع شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار