فرهاد ادیب، مدافع آینده دار فوتبال که مدتی از تیم‌های استان فاصله گرفته بود، با انعقاد قرارداد با تیم شهرداری به فوتبال زادگاه خود بازگشت.
کد خبر: ۴۰۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 05 April 2017
فرهاد ادیب، مدافع آینده دار فوتبال که مدتی از تیم‌های استان فاصله گرفته بود، با انعقاد قرارداد با تیم شهرداری به فوتبال زادگاه خود بازگشت.

به گزارش تابناک همداناز نهاوند، فرهاد ادیب، مدافع جوان و تحصیل‌کرده‌ی فوتبال استان، ادامه‌ی تحصیل و مشکلات خانوادگی را علت دوری خود از میادین ورزشی عنوان کرد و در همین راستا توضیح داد: در ابتدای فصل از چند تیم لیگ دسته‌ی دو و یک تیم لیگ دسته‌ی یک پیشنهاد بازی داشتم اما شرایط فوتبال من را مجاب کرد تا تصمیم بر دوری از میادین ورزشی بگیرم که البته این دوری برایم بسیار سخت بود اما به‌هرحال در این مدت تمرینات را رها نکردم و هرروز به‌صورت اختصاصی تمرینات را پیگیری می‌کردم.

وی در خصوص انتخاب تیم شهرداری برای ادامه‌ی فعالیت ورزشی خود توضیح داد: ازآنجایی‌که تیم شهرداری خانه‌ی من است، به این تیم و کادر فنی خوب آن علاقه‌ی قلبی دارم. ضمن آن‌که این تیم بر گردن فوتبالیست‌های استان حق دارد.

ادیب ضمن مدعی صعود خواندن تیم شهرداری، در خصوص نیروی انسانی و شانس صعود این تیم گفت: با توجه به مدیریت قوی، کادر فنی باتجربه و بازیکنان جوان و بسیار خوب تیم، لیاقت صعود به لیگ دسته‌ی یک راداریم و البته ما قبلاً" با صعود مقتدرانه به دور دوم مسابقات، توانایی خودمان را ثابت کرده‌ایم.

مدافع آینده دار فوتبال استان با مخاطب قرار دادن مردم، مسئولان و رسانه‌ها در خصوص موقعیت تیم شهرداری گفت: قصد طرح مسائل کلیشه‌ای را ندارم چون مطمئنم که همه‌ی فوتبال دوستان و مسئولان از موقعیت حساس تیم شهرداری که تنها یک پله تا صعود فاصله دارد، آگاهی دارند اما از رسانه‌ها و مسئولان استان تقاضا دارم که با نگاه ویژه‌ی خود به این تیم، ما را یاری رسانند.

وی تیم شهرداری را خانه‌ی امید فوتبالیست‌های بومی خواند و در این خصوص ادامه داد: من و حسن ذوالفقاری اهل شهرستان نهاوند هستیم اما برای پیشرفت بیشتر وارد تیم شهرداری شده‌ایم. با در نظر داشتن استعدادهایی که در رده‌های سنی پایین در سرتاسر استان حضور دارند، صعود تیم‌هایی مانند شهرداری که بومی‌گرایی را دستور کار خود قرار داده‌اند به لیگ‌های بالاتر، می‌تواند امید این بازیکنان برای حضور در تیم‌های مطرح را افزایش دهد.

در آخر، بازیکن تیم شهرداری، ضمن ابراز امیدواری بابت صعود به لیگ دسته یک و قدردانی از زحمات مربیان خود، به نام چند تن از آنان اشاره کرد: زمانی که خارج از استان بازی می‌کردم، در تیم استیل آذین و زیر نظر حمید استیلی، افشین پیروانی و حسین خطیبی مشغول تمرین بودم. از مربیان استان هم زیر نظر آقایان کوروش قپانوری، بابک صمدیان، وحید مظاهری، ناصر فریاد شیران، محمد به گندم، دکتر احمد خداداد در تیم ملی دانشجویان و هادی گل محمدی بازی کرده‌ام که جا دارد از همه‌ی آنها و به‌ویژه‌ی هادی گل محمدی که نقش بسزایی در پیشرفت من داشته، تشکر کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار