فرماندار ویژه شهرستان ملایر
رضایی گفت: با نزدیک‌تر شدن به انتخابات بداخلاقی‌های انتخاباتی و دو قطبی کردن فضا از سوی عده‌ای بیشتر می‌شود که در این زمینه باید با رعایت اخلاق و انصاف، تنها برای حضور حداکثری مردم به عرصه انتخابات تلاش کنید.
کد خبر: ۴۰۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ 04 April 2017
با توجه به شعار سال ۹۶ و ادامه سیاست اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مدیران دستگاه‌های اجرائی باید برای تحقق آن تلاش کنند.

به گزارشتابناک همداناز ملایر؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جمع اعضای شورای اداری با اشاره به وجود تعامل وحدت وهمدلی در بین مسئولان این شهرستان اظهار داشت: این تعامل باید به همت مدیران، مشارکت مردمی و بخش خصوصی محقق شود.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری خوبی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و باید در راستای حمایت و فعال شدن تولید داخلی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

رضایی با تأکید بر نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی گفت: مدیران دستگاه‌های مرتبط باید از ظرفیت‌های بومی در روستاها برای ایجاد تولید و اشتغال بیشتر و جدید استفاده کنند.

وی بیان کرد: با شرایطی که دولت یازدهم اقتصاد ویرانی را تحویل گرفت و موتور اقتصادی کشور تحت تأثیر تحریم‌ها ازکارافتاده بود، برجام به ثمر نشست و اتفاق‌های خوبی در عرصه بین‌المللی رخ داد.

وی افزود: طبق قول مساعد رئیس‌جمهوری مبنی بر رشد اقتصادی پنج درصدی در سال ۹۵ با تلاش‌های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، رشد اقتصادی به هفت در صد رسید که ازنظر اقتصادی بسیار قابل‌توجه است.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: افزایش ذخیره صندوق توسعه ملی، ورود سرمایه‌گذاران اروپایی به ایران، خودکفایی تولید گندم، بهبود عمومی وضعیت اقتصاد، تک‌رقمی شدن نرخ تورم، افزایش برداشت ذخایر نفت و گاز و پیشی گرفتن صادرات از واردات را از دیگر توفیقات دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی با اشاره به تشکیل مجلس دهم در حوزه سیاسی تصریح کرد: با تشکیل مجلس قدرتمند در دور دهم، تعامل سیاسی جناح‌ها و گروه‌های سیاسی تقویت شد، تعامل، همراهی و وحدت نمایندگان مردم ملایر در مجلس با مجموعه مدیران و مردم شهرستان زبانزد است.

بعضی‌ها دنبال نشان دادن حاکمیت دو گانه در کشور هستند.

رضایی در ادامه گفت: انتخابات تجلی اراده مردم است و همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور، رقابتی، عادلانه وحداکثری را داشته باشیم و شاهد هیچ‌گونه بداخلاقی انتخاباتی نباشیم.

وی در خصوص استقبال خوب مردم برای ثبت‌نام شورای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: یک هزار و ۱۰۲ نفر در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۳۳ نفر در بخش شهری و ۸۶۹ نفر در بخش روستایی بوده‌اند.

وی ادامه داد: جایگاه شوراهای اسلامی به‌ویژه در شهرها بسیار مهم است و شورای اسلامی شهر باید از افراد کارشناس و متعهد باشد تا بتوانند شهردار خوب را انتخاب کرده و افرادی با افکار نو و توانایی بالا مدیریت شهر را در دست بگیرند.

وی اظهار داشت: با نزدیک‌تر شدن به انتخابات بداخلاقی‌های انتخاباتی و دو قطبی کردن فضا از سوی عده‌ای بیشتر می‌شود که در این زمینه باید با رعایت اخلاق و انصاف، تنها برای حضور حداکثری مردم به عرصه انتخابات تلاش کنید.

رضایی افزود: به‌منظور حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی، در ستاد تسهیل  ۴۵ واحد به استان معرفی و ۱۰۷مصوبه برای این شهرستان به دنبال داشت که از این تعداد ۳۷ مصوبه اجرا، ۳۵ مصوبه در دست اقدام و ۳۴ مصوبه نیز به دلیل عدم امکان، اجرا نشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار