حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوندگفت: هزینه برای تشکر از مسئولانی که در رأس کار وظیفه خود را با افتخار انجام می‌دهند،خوشایند نیست این موضوع را تعدادی از مردم به من منتقل و خواسته‌اند که تذکر بدهم.
کد خبر: ۴۰۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 01 April 2017
امام‌جمعه نهاوندگفت: بنرهای زیادی به مناسبت‌های گوناگون درسطح شهر نهاوند نصب می‌شود خصوصاً بعضی بنرها که عکس مسئولان روی آن است که این مسئله خوشایند نیست.

به گزارشتابناک همداناز نهاوند حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه درمصلی امام خمینی (ره) نهاوند اظهار کرد: مسئولان خود را نوکر مردم می‌دانند و به این نوکری افتخار می‌کنند، اما هزینه کردن از بیت‌المال برای تشکر کردن از مسئولانی که در رأس کار هستندو وظیفه خود را باافتخار انجام می‌دهند،خوشایند نیست که این موضوع را تعدادی از مردم به من منتقل و خواسته‌اند که تذکر بدهم.

مغیثی گفت: اگر حفظ نظام واجب و وابسته به انتخابات است، پس بر همه ما واجب است در انتخابات حضور و مشارکتی فعال داشته باشیم و دو هدف را در بین جامعه تبلیغ کنیم: اول مشارکت حداکثری و دوم انتخاب اصلح، چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
ناون هر که وره خوشه .کسی وه فکر مردم وشر نی. از نمایندش بیر بیا تا دامو.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار