مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: با توجه به آغاز عملیات روسازی و آسفالت زیرگذر 15 خرداد، این مسیر تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲ 28 March 2017
به گزارش تابناک قم، محمدتقی نادعلی با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل تقاطع سه سطحه 15 خرداد اظهار کرد: با توجه به فرصت محدودی که سازمان توسعه و عمران برای تکمیل تقاطع سه سطحه 15 خرداد تا پایان سال 95 داشت اما تمام نیروهای سازمان توان خود را به کار گرفتند و توانستیم روگذر مسیر را قبل از عید بازگشایی کنیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت سازمان توسعه و عمران از دی‌ماه در پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد بیان کرد: طی این مدت بخش عمده عملیات اجرایی تقاطع تکمیل شده و تمام تلاش ما بر این بود که زیرگذر پروژه را نیز قبل از عید تحویل دهیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به مشکلات ترافیکی ایجاد شده در مسیر منتهی به تقاطع 15 خرداد تصریح کرد: با وجود ورود ماشین‌آلات و تجهیزات روسازی و آسفالت برای تکمیل زیرگذر قبل از نوروز اما شدت بارندگی این اجازه را به ما نداد تا مسیر را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: از روز گذشته که بارندگی به اتمام رسیده آماده سازی مسیر آغاز شده و امروز نیز عملیات روسازی آسفالت در حال انجام است.

نادعلی گفت: تا سه شنبه عملیات پخش آسفالت تکمیل شده و حداکثر تا پایان هفته با خط کشی مسیر، زیرگذر را بازگشایی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از بازگشایی زیرگذر به سرعت عملیات تکمیل راست‌گردها آغاز شده و حداکثر کل پروژه را همراه با فضای سبز، روشنایی و... تا نیمه اردیبهشت تحویل مردم خواهیم داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار