رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آینده شاهد وزش باد نسبتا شدید در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۳۹۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰ 28 March 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای قم صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد است، اما فردا هوای استان کمی تا قسمتی ابری در برخی از ساعات با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه هوای استان قم قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و از اواخر وقت با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: امروز حداقل دمای استان پنج درجه و حداکثر آن 22 درجه است، اما فردا بیشترین و کمترین دمای قم به هفت درجه و 23 درجه می‌رسد، روز چهارشنبه هم حداکثر دمای استان 18 درجه و حداقل دمای قم هم 9 درجه خواهد بود.

قاضی با اشاره به سرعت وزش باد در استان قم اظهار کرد: امروز شاهد وزش باد با جهت شرقی و با سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت در استان هستیم، اما فردا سرعت وزش باد در قم بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی خواهد بود.

وی ادامه داد: وزش باد در روز چهارشنبه با جهت غربی و سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت در استان قم پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت اخیر گرم ترین نقطه استان جمکران با 19 درجه و سردترین نقطه استان قم در این مدت هم کهک با چهار درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 137 میلی متر بارش در استان قم ثبت شد، این عدد در سال گذشته 94 میلی متر بود، میانگین طولانی مدت بارش در استان قم هم در مدت مشابه 116 میلی متر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار