رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: از زمان آغاز طرح آرامش بهاری نوروز 96 تا پایان چهارمین روز فروردین ماه، بیش از 200 هزار زائر به زیارت بقاع متبرکه این ناحیه مشرف شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴ 28 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان اظهار کرد: در پایان نهمین روز اجرای طرح آرامش بهاری، بیش از 200 هزار زائر به حرم‌های مطهر امامزادگان ناحیه دو اوقاف شهرستان قم مشرف شده‌اند.

وی افزود: بیش از 25 هزار نفر از این زائران با حضور در خیمه‌های معرفت برپا شده در بقاع متبرکه شاخص این ناحیه، از خدمات فرهنگی بهره‌مند شده‌اند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه مراجعه به ایستگاه‌های صلواتی طی این مدت بیش از 50 هزار نفر بوده است گفت: علاوه بر این هزاران نفر در مراسم مذهبی و دعای و نیایش که در بقاع متبرکه ناحیه دو برگزار شده شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در طول اجرای طرح آرامش بهاری نوروز 96 یعنی از 26 اسفند سال گذشته تا پایان چهارمین روز فروردین ماه و در قالب طرح مودت، 15 میلیون ریال کمک‌های مردمی به منظور توسعه و عمران بقاع متبرکه جمع‌آوری شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار