مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: در این طرح واحدهای سفال لالجین، تهیه غذا، رستوران‌های بین‌راهی، پایانه مسافربری، توقفگاه‌های عمومی و مراکز توزیع میوه، شیرینی و آجیل بازرسی شدند.
کد خبر: ۳۹۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 26 March 2017
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: همزمان با اجرای طرح نوروزی تاکنون ۸۶۴ فقره پرونده تخلف با بیش از یک میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال محکومیت در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شد.

به گزارش تسنیم؛ علیرضا حسن‌پور اظهار داشت: در راستای سیاست‌های سازمانی و اجرای طرح ویژه نوروزی و تاکیدات استاندار در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان، با گذشت 35 روز 188 اکیپ درصبح وبعد از ظهر در همدان و همه شهرستان‌ها فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: بر این اساس این اکیپ‌های نظارتی در این مدت با جدیت یک هزار و 1163 واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: در این طرح واحدهای سفال لالجین، تهیه غذا‌، رستوران‌های بین راهی، پایانه مسافربری، پارکینگ‌های عمومی و مراکز توزیع میوه، شیرینی و آجیل بازرسی شدند.

وی گفت: حاصل تلاش اکیپ‌های نظارتی در این مدت کشف و انهدام بیش از800 هزار عدد انواع مواد محترقه، کشف و امحاء مقادیری شیرینی فاسد، کشف و ضبط بیش از سه تن گردوی خارجی قاچاق با تشکیل 864 فقره پرونده و بیش از یک میلیارد و 186 میلیون ریال محکومیت است.

حسن‌پور عنوان کرد: سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم و شهروندان است تا اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار