حجت الاسلام حسینی در ادامه با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر شرکت گسترده و حماسی ملت در انتخابات سال جاری تاکید کرد و گفت: مردم در انتخابات به افراد مجاهد، انقلابی و کار آمد رای دهند.
کد خبر: ۳۹۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 25 March 2017
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی، شاه کلید و اولین راه حل رفع معضلات و مشکلات کشور است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید صادق حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های اولین نماز جمعه سال 96 در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: همه مشکلات جامعه از جمله بیکاری با اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به توان و ظرفیت داخلی کشور برطرف می شود.

وی اضافه کرد: قطع امید به دولت های غربی به ویژه کشورهایی که با ما دشمنی دارند و استفاده از ظرفیت داخلی موجب می شود تا اقتصاد مقاومتی به خوبی تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با سه گروه کارگزاران و مسئولان، تولید کنندگان و مردم محقق می شود و تولید کنندگان با بالا بردن کیفیت محصولات خود و خدمات پس از فروش می توانند در این زمینه اثر گذار باشند.

حجت الاسلام حسینی افزود: وظیفه مردم در این زمینه حمایت از تولیدات داخلی است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر استفاده از تولیدات داخلی تاکید کردند.

وی پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب را در هنگام تحویل سال 96 راهگشا عنوان کرد و گفت: یکی از دغدغه های مهم رهبری در چند سال گذشته و در روزهای اخیر عملی نشدن اقتصاد مقاومتی به ویژه در بخش اشتغال و تولید است.

وی اظهار کرد: مسئولان و دولتمردان با کمک تولید کنندگان و حمایت و پشتیبانی مصرف کننده می توانند بخش مهمی از دغدغه و نگرانی ها در این زمینه را کاهش دهند.

*شرکت گسترده در انتخابات ضروری است

حجت الاسلام حسینی در ادامه با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر شرکت گسترده و حماسی ملت در انتخابات سال جاری تاکید کرد و گفت: مردم در انتخابات به افراد مجاهد، انقلابی و کار آمد رای دهند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب راه را برای ما نشان دادند و مردم باید در انتخابات به افرادی که دارای صلاحیت بیشتری هستند ، رای دهند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان تنها مرجع رسیدگی به قوانین انتخابات است ادامه داد: نتیجه انتخابات هر چه باشد همه باید نسبت به قانون مطیع باشند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار