ثبت‌نام ۱۶۵ داوطلب کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ملایر در پایان سومین روز از فرصت تعیین شده
کد خبر: ۳۹۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 25 March 2017
ثبت‌نام ۱۶۵ داوطلب کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ملایر در پایان سومین روز از فرصت تعیین شده

به گزارشتابناک همدانازملایر؛ عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر از قطعی شدن ثبت‌نام ۱۶۵ نفر در پایان سومین روز از زمان تعیین‌شده جهت ثبت‌نام داوطلبان خبر داد.

رضایی با اشاره به ثبت‌نام ۱۱ تن دیگر در حوزه شهر ملایر در سومین روز اظهار داشت: با افزودن این تعداد شمار داوطلبان این حوزه تا پایان وقت اداری امروز به ۴۴ تن رسیده است.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: امروز همچنین شاهد انجام ۵۵ ثبت‌نام دیگر در حوزه شوراهای اسلامی روستایی در ستادهای انتخاباتی فرعی بخش‌های تابعه بودیم که مجموع داوطلبان کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان را در پایان روز سوم به ۱۰۹ نفر رساند.

وی به ثبت‌نام ۱۲ داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای سامن، جوکار، ازندریان، زنگنه و اسلامشهر آق گل تا پایان امروز اشاره و عنوان کرد: امید داریم طی روزهای آتی برشمار داوطلبان وافراد علاقه‌مند به حضور درانتخابات شوراها افزوده‌شده وشاهد انتخاباتی شکوهمند در اردیبهشت‌ماه سال جاری باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار