قدیمی
وی با اشاره به اینکه هدف اولیه و اولویت ستاد اسکان هدایت مسافران به هتل‌ها و میهمانپذیرها است امادر صورت عدم تمایل مسافران به حضور در این مکان‌ها به محل‌های دیگری راهنمایی می‌شوند، گفت: در حال حاضر ظرفیت ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان تکمیل شده است.
کد خبر: ۳۹۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 22 March 2017
 معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان گفت: طی روزهای گذشته و از زمان فعالیت ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان تاکنون ۱۶۵۰۰ نفر در این ستاد پذیرش شده اند.

به گزارش مهر، محمد قدیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان از۲۶ اسفندماه گذشته دایر شده و تا۱۳ فروردین ماه فعال خواهد بود، گفت: بیشترین مسافران ورودی به شهر همدان از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازنداران و تهران بوده اند.

قدیمی گفت: در مدت زمان برپایی ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان تعداد ۴۰ نفر در قالب ۳ شیفت به‌صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمات ارائه می کنند.

وی گفت: در ستاد تسهیلات و اسکان مسافرین شهرداری همدان که در مجموع عین القضات همدانی مستقر است خدمات‌رسانی در هر شیفت توسط راهنمایانی از شهرداری همدان، تشکل‌های مردمی و نمایندگانی از دستگاه‌ها و ارگان‌های مشارکت‌کننده در امر اسکان مسافران صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف اولیه واولویت ستاد اسکان هدایت مسافران به هتل‌ها و میهمانپذیرها است امادر صورت عدم تمایل مسافران به حضور در این مکان‌ها به محل‌های دیگری راهنمایی می‌شوند، گفت: در حال حاضر ظرفیت ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه برای آن دسته از مسافرینی که قصد برپایی چادر در فضای باز را دارند محل هایی در نظر گرفته شده است، از نصب المان‌های نوروزی در پارک‌ها و میادین سطح شهر خبر داد و گفت: ۱۰۰ المان شهری در نقاط مختلف همدان نصب شده است.

قدیمی یادآور شد: شهرداری در محیطی کاملاً فرهنگی، زیبا و با طرح‌هایی بدیع میزبان مهمانان، گردشگران و شهروندان است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار