رئیس اتاق اصناف همدان بیان کرد: بازار همدان بر خلاف سالهای گذشته در ایام نوروز باز بوده و به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می دهد.
کد خبر: ۳۹۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 20 March 2017
سامانه پایش تصویری راسته بازارها، مراکز خرید و واحدهای صنفی بازار همدان امروز یکشنبه در آئینی با حضور مسئولان انتظامی و اصناف در کلانتری 13 شهر همدان بهره برداری شد.

رئیس اتاق اصناف همدان در حاشیه این آئین به ایرنا گفت: از سال 93 با همکاری هیات امنا بازار و واحدهای صنفی، سه طرح مسقف کردن بازار، پایش تصویری و مجهز کردن مراکز خرید به سیستم اعلام حریق در دستور کار قرار گرفت. 

حمیدرضا فرسایی ‌وحید اضافه کرد: مسقف کردن بازار در حال اجرا بوده و طرح مجهز کردن بازار به سیستم پایش تصویری نیز با همکاری عوامل انتظامی به اتمام رسید. 

رئیس اتاق اصناف همدان بیان کرد: با اجرایی شدن این طرح پنج راسته بازار و مراکز خرید به دوربین های پایش تصویری مجهز شدند که لینک آن به کلانتری 13 متصل شده است. 

فرسایی وحید گفت: عوامل انتظامی به صورت آنلاین و شبانه روزی می توانند بازارهای همدان را از داخل این کلانتری رصد و کنترل کنند. 

وی تاکید کرد: با مجهز شدن بازار همدان به دوربین های پایش تصویری دیگر نیازی به حضور فیزیکی نگهبانان و شبگرد نیست. 

** بازار همدان در ایام نوروز تعطیل نمی شود 

رئیس اتاق اصناف همدان بیان کرد: بازار همدان بر خلاف سالهای گذشته در ایام نوروز باز بوده و به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می دهد. 

به گزارش ایرنا فرسایی وحید افزود: یکی از اصول تقویت صنعت توریسم فعال بودن مستمر بازار در روزهای مختلف به ویژه ایام نوروز است. 

وی خاطرنشان کرد: همدان در گذشته یکی از مراکز تجاری کشور به شمار می رفته و بسیار از بازرگانان با حضور در این استان مایحتاج خود را تامین می کردند. 

وی پیاده راه شدن خیابان بوعلی همدان را ظرفیتی برای جذب گردشگر دانست و گفت: باید با برگزاری جشنوارهای مختلف در پیاده راه بوعلی از این ظرفیت برای جذب گردشگر بهره گرفت. 

23 هزار و 500 واحد صنفی در شهرستان همدان فعال هستند که حدود 45 درصد از این واحدها پروانه فعالیت ندارند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار